My Little Pony: Friendship is Magic
18 inlägg
• Sida 1 av 1
Fanns ingen MLP-tråd, ett Aspergerforum borde ju vara fyllt med Bronies
Re: My Little Pony:Friendship is Magic
Brohoof till dig! Vilken är din favoritponny bland huvudpersonerna? Själv tycker jag bäst om Twilight.
Re: My Little Pony: Friendship is Magic
Det finns en hel tråd, av någon anledning inte i Intressanta intressen: den-stora-my-little-pony-traden-t16643.html
hello everypony!. Kul att det finns fler Bronies och pegasisters här på forumet. Själv är min favorit av the mane six Twilight Sparkle.Resten av the mane six tycker jag är lika awesome på sitt sätt. Av the backgroundsponnies så blir mina favoriter Carrot top och Colgate.
ehhvado skrev:Fanns ingen MLP-tråd, ett Aspergerforum borde ju vara fyllt med Bronies
ponies-t29990.html
ehhvado skrev:Bronies
Är detta allvar eller skämt? Jag kan inte begripa hur vuxna karlar kan bli intresserade av plasthästar med en estetik och en berättarstil som är utformad för att tilltala barn.
Men jag förstår inte heller så mycket av världen numera...
Kristofer skrev:ehhvado skrev:Bronies
Är detta allvar eller skämt? Jag kan inte begripa hur vuxna karlar kan bli intresserade av plasthästar med en estetik och en berättarstil som är utformad för att tilltala barn.
Men jag förstår inte heller så mycket av världen numera...
Det gör inte jag heller kan jag säga...plastleksaker & manga, furries, tamagotchis och grejer....tro fan jag kallar mig stofil.
Vuxna män som samlar på My Little Pony - som är leksaker för småflickor med mjölktänderna kvar!?
Jag tror ni skämtar med mig aprilo.
Och ni kallar er alltså "bronies"? Som i trekkies eller vadå?
Senast redigerad av KrigarSjäl 2012-12-04 21:40:32, redigerad totalt 2 gånger.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
KrigarSjäl skrev:Vuxna män som samlar på My Little Pony?? Jag tror ni skämtar med mig aprilo.
Och ni kallar er alltså "bronies"? Som i trekkies eller vadå?
Hahaha
När dagens ungdom inte längre kan chokera med att bära svart och nitar så tar man till rosa och obegriplig japansk kultur och så.
KrigarSjäl skrev:Och ni kallar er alltså "bronies"? Som i trekkies eller vadå?
Brony är en kombination av bro' och pony. Kvinnliga fans (något färre) kallas pegasisters (pegasus + sister).
Flawed skrev:När dagens ungdom inte längre kan chokera med att bära svart och nitar så tar man till rosa och obegriplig japansk kultur och så.
My Little Pony: Friendship is Magic är inte japanskt. Det är skapat av Lauren Faust, en amerikansk animatör som även ligger bakom Power Puff Pinglorna.
För övrigt är MLP trevligt att titta på när man har en dålig dag.
Kahlokatt skrev:Flawed skrev:När dagens ungdom inte längre kan chokera med att bära svart och nitar så tar man till rosa och obegriplig japansk kultur och så.
My Little Pony: Friendship is Magic är inte japanskt. Det är skapat av Lauren Faust, en amerikansk animatör som även ligger bakom Power Puff Pinglorna.
Den förälder som chockeras av intresse för de projektioner av Japansk subkultur som vi mest ser det här i Moder Svea har nog extremt låg tröskel
Mina barn älskade MLP
Ja har mina MLP kvar. Har Lemon Drop, Peachy, Baby Applejack och en som jag inte minns namnet på. Har ett stall och en box också.
Jag älskar ponies också ^^ det är så fruktansvärt coola mängder som fans har gjort inom denna serie en av mina favoriter är nog children of the night
[Youtube]https://www.youtube.com/watch?v=jW5n3k2VgZE[/Youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=jW5n3k2VgZE
( youtube länkningen ville inte funka )
[Youtube]https://www.youtube.com/watch?v=jW5n3k2VgZE[/Youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=jW5n3k2VgZE
( youtube länkningen ville inte funka )
Kahlokatt skrev:Flawed skrev:När dagens ungdom inte längre kan chokera med att bära svart och nitar så tar man till rosa och obegriplig japansk kultur och så.
Vilket är bäst då? Powerpuff Pinglorna eller My Little Pony: Friendship is Magic?
Återgå till Intressanta intressen