Tack den som förstörde för mig!
38 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Tack den som förstörde för mig!
Vafan? Vill TS att tråden ska låsas nu igen? Är det för att jag sagt vad jag tyckte? Det här är mycket skumt eller har jag missuppfattat nåt?
Ugglan skrev:Vafan? Vill TS att tråden ska låsas nu igen? Är det för att jag sagt vad jag tyckte? Det här är mycket skumt eller har jag missuppfattat nåt?
Jag tror TS menade denna tråden. Jag försöker fortfarande lista ut varför denna tråden var nödvändig.
- Corpse Bride
- Anslöt: 2012-01-20
nallen skrev:Nånstans skulle det väl trollas vidare när den andra var låst.
Om det är trollande så är det väldigt tråkigt. Brukar var mer provocerande och svårt att tro på än det som TS skrivit.
- Corpse Bride
- Anslöt: 2012-01-20
Jag tycker det ser ut som vilket dussintroll som helst. Möjligen undantaget att det hållit sig till två trådar hittills.
Jag har inte fått intrycket att TS trollar. Tycker det verkar mer som ännu ett fall där folk här inte känner igen rätt utpräglade aspergerdrag (och liknande) när man möter dem.
blue30 skrev:Hej!
Anledningen till att jag startade en ny tråd var för att det var en person som förstörde för mig genom att skriva fåniga och omogna inlägg dvs felet låg inte hos mig!
Men tycker nu att man borde kunna gå vidare istället då AS forumet är ett trevligt forum där man kan ställa sina frågor till likasinnade!
blue30
Alla kan inte dansa efter din pipa. Du kanske är van med det, men det fungerar inte så här.
Kan du vänligen svara på om det var jag som förstörde din tråd?. Svara ja eller nej, det räcker för mig.
Du är fan skyldig mig det för jag måste ju få veta om det ens var nödvändigt att be dig om ursäkt.
Jag är inte ett dugg jävla likasinnad med dig för övrigt. Vidga dina vyer är mitt råd. Är fan förbannad på dig nu för att du är så jävla oärlig och inte säger rätt ut vad du menar, sjukt störande.
- sugrövmanövern
- Anslöt: 2007-01-12
Till sugrövmanövern:
Om du vill mig något får du skicka ett PRIVAT meddelande till mig!
Svarar inte mer på inlägg som skrivs i denna tråd på grund av att slippa fler otrevligheter!
blue30
Om du vill mig något får du skicka ett PRIVAT meddelande till mig!
Svarar inte mer på inlägg som skrivs i denna tråd på grund av att slippa fler otrevligheter!
blue30
Man kan inte bara starta en tråd, kasta anklagelser mot andra utan att nämna i detta fallet vem som åsyftas och sedan skita i att bemöta folk som undrar grejer.
Fy fan vilken jävla dynga alltså, *kräks aprikos*.
Fy fan vilken jävla dynga alltså, *kräks aprikos*.
- sugrövmanövern
Re: Tack sugrövmanövern som förstörde för mig!
Japp, det var jag!
- sugrövmanövern
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter