Är missnöjd med min Gode man
27 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Angående God manskap
Hej igen!
Men ändå värt att göra ett försök!
Har dessutom betalat in en liten del av hyran till min hyresvärd för att visa att jag ändå bryr mig!
Alla kan någon gång i livet råka ut för oförutsedda händelser och jag har som sagt försökt haft en dialog med min hyresvärd.
Tack på hör hand!
Men ändå värt att göra ett försök!
Har dessutom betalat in en liten del av hyran till min hyresvärd för att visa att jag ändå bryr mig!
Alla kan någon gång i livet råka ut för oförutsedda händelser och jag har som sagt försökt haft en dialog med min hyresvärd.
Tack på hör hand!
Jag håller tummarna för dig, men jag skulle ha full förståelse om Tingsrätten inte vill gå med på att avsluta God Man-skapet i det här läget samt även att din Gode man ringde till dina föräldrar i det här läget.
Hej i gen!
Jag tycker inte att min God man hade någon rätt alls att ta kontakt med mina föräldrar!
Hon hade kunnat ta kontakt med mig först och frågat vad som står på?!
Men hur som helst håller jag tummarna för att Tingsrätten går med på att avsluta God manskapet helt!
Annars måste jag ju starta en juridisk process via en bra advokat eller jurist!
Jag tycker inte att min God man hade någon rätt alls att ta kontakt med mina föräldrar!
Hon hade kunnat ta kontakt med mig först och frågat vad som står på?!
Men hur som helst håller jag tummarna för att Tingsrätten går med på att avsluta God manskapet helt!
Annars måste jag ju starta en juridisk process via en bra advokat eller jurist!
Återgå till Att leva som Aspergare