Hej hopp
3 inlägg
• Sida 1 av 1
Hej hopp
Jag söker nån asperger kvinna nära sthlm som är singel?
mvh Fredde//...
mvh Fredde//...
- smurfen_33
- Ny medlem
- Anslöt: 2012-02-10
Re: Hej hopp
Vill passa på o hälsa dig väkommen hit
Just denna typ av trådar tror jag nog att passar bäst i kontakttråden men det är ju svårt att veta när man kommer ny.
Kul att du hittat hit i vilket fall som helst
Det finns en bunt olika träffar vi skapar själva, du får gärna komma på dem, det finns inga garantier för att du hittar en tjej där men möjligheten finns, det brukar komma fram vilka som är singlar och inte och efter ett tag så händer det att två personer blir ihop endera för en kortare tid eller en längre tid, det är himla olika hur relationerna blir.
Träffarna i sig går inte ut på att bli ihop med någon men det händer att två personer blir det.
Just denna typ av trådar tror jag nog att passar bäst i kontakttråden men det är ju svårt att veta när man kommer ny.
Kul att du hittat hit i vilket fall som helst
Det finns en bunt olika träffar vi skapar själva, du får gärna komma på dem, det finns inga garantier för att du hittar en tjej där men möjligheten finns, det brukar komma fram vilka som är singlar och inte och efter ett tag så händer det att två personer blir ihop endera för en kortare tid eller en längre tid, det är himla olika hur relationerna blir.
Träffarna i sig går inte ut på att bli ihop med någon men det händer att två personer blir det.
Re: Hej hopp
Moderator:
Se dels kontaktråden: kontakt-onskas-del-2-t19186-120.html
och dels: kontakttrad-for-forhallanden-tillfalligt-sex-for-alla-kon-t23595.html
Låser denna tråd.
Se dels kontaktråden: kontakt-onskas-del-2-t19186-120.html
och dels: kontakttrad-for-forhallanden-tillfalligt-sex-for-alla-kon-t23595.html
Låser denna tråd.