Hur stor andel läkare har asperger? (Omröstning)
62 inlägg
• Sida 2 av 3 • 1, 2, 3
Re: Hur stor andel läkare har asperger?
Fenren skrev:jag anser mig vara läkare.
Finns det fler som anser det?
Iridia skrev:Fenren skrev:jag anser mig vara läkare.
Finns det fler som anser det?
som anser att jag är läkare? Ja.
men jag tror inte ett enda sjukhus eller en enda vårdcentral i landet anser det...
Anser avlönade sjukvådschefer att du är läkare?
Anser skolmedicinskt utbildade läkare att du är en av dem som läkare?
Zombie skrev:Anser avlönade sjukvådschefer att du är läkare?
jag tycker att jag har svarat på det med mitt förra inlägg
Det tycker inte jag. Det framgår inte om du leker med definitionerna eller faktiskt är läkare enligt gängse definition. Hade du uppträtt humorfritt i det förflutna så möjligen...
Zombie skrev:Det tycker inte jag. Det framgår inte om du leker med definitionerna eller faktiskt är läkare enligt gängse definition. Hade du uppträtt humorfritt i det förflutna så möjligen...
klicka på citeringsknappen om du har svårt att läsa vad jag skrivit. jag har klart och tydligt redovisat min dokumenterade kunskap inom medicin och läkarvård
Okej. Får väl stå där med lång näsa då. Fan ta alla som inte har lekt av sig, hädanefter ska man behöva trycka på citera för vartenda inlägg man läser... *muttrar humorfritt*
Zombie skrev:Okej. Får väl stå där med lång näsa då. Fan ta alla som inte har lekt av sig, hädanefter ska man behöva trycka på citera för vartenda inlägg man läser... *muttrar humorfritt*
Smart tänkt
Jag trodde du jobbade med kärnteknik eller något Fenren?
Eller det kanske bara var företaget du jobbade på, kan ha förväxlat saker här.
Har ett minne av att det kommit fram på Vasa's när du var här i Stockholm.
nano skrev:Jag trodde du jobbade med kärnteknik eller något Fenren?
jag har jobbat med det, ja.
jag har ingen medicinsk examen överhuvudtaget men är en duktig huskursläkare