Baron-Cohen
19 inlägg
• Sida 1 av 1
Baron-Cohen
Hahahah. Jag hade också haft asperger om jag hade sett ut som Baron-Cohen. Ingen hade pratat med mig och mobbat mig och jag hade haft oro i möte med andra människor (rädd för att de ska mobba mig mer). Sen hade ju den social förmågaN inte utvecklats om man undviker andra människor och då är det ju inte så lätt att veta hur man ska starta en konversation och om man ändå vågar försöka så lär man ju bli mobbad igen om man inte utför riktigt seriösa plastikoperationer!
HAHAHAHHHAHAHHAAHAHHAAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHHA
Jävla NÖRD!
HAHAHAHHHAHAHHAAHAHHAAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHHA
Jävla NÖRD!
Re: Baron-Cohen
Jag kan inte se något sammanband mellan utseende och aspergers. Har träffat skitfula människor med riktigt bra social förmåga och snygga som knappt vet hur man hälsar.
Vad är det du försöker säga med dina kunskapsbristande inlägg här på forumet?
Vad är det du försöker säga med dina kunskapsbristande inlägg här på forumet?
- Corpse Bride
- Anslöt: 2012-01-20
Stämmer inte nånstans. Jag är ful som stryk men kan prata med idioter ändå. Brukar iofs undvika dem men en chans får de oftast.
Tror också det Kullan
TS verkar ha slutat svara i trådarna nu.
TS verkar ha slutat svara i trådarna nu.
- Corpse Bride
Slutat svara? Jag har precis börjat. Man har väl lite mer att göra än att sitta framför datorn hela dagarna.
Min poäng är Baron-Cohen är expert på asperger (nördar) och det finns så många olika uppfattningar om vad som är nördigt och det enda dessa har gemensamt är att samtliga är fula, vilket stämmer in väldig väl på honom själv, så man ska inte gå och kalla folk ful om man inte är så mycket bättre själv!
Min poäng är Baron-Cohen är expert på asperger (nördar) och det finns så många olika uppfattningar om vad som är nördigt och det enda dessa har gemensamt är att samtliga är fula, vilket stämmer in väldig väl på honom själv, så man ska inte gå och kalla folk ful om man inte är så mycket bättre själv!
DrEvil skrev:asperger (nördar)
Ännu en som saknar kunskap och tror att asperger betyder nörd på psykologins språk, Jag blir riktigt arg på sånt här uppvisande av låg kunskap
- Corpse Bride
Du är alltså ful enligt din egen logik och eget tycke, eftersom du startat en tråd som (på grundskolenivå) kritiserar just Baron-Cohens nylle.
Vad vill du säga egentligen?
ca skrev:Du är alltså ful enligt din egen logik och eget tycke, eftersom du startat en tråd som (på grundskolenivå) kritiserar just Baron-Cohens nylle.
+1
- Corpse Bride
DrEvil skrev:Man ska inte klaga på andra människor om man själv har dessa brister!
..och du klagar på andra för att du inte har några brister själv, är det vad du säger?
Först tog jag TS för ett troll, men eventuellt är han/hon bara oerhört naiv och har läst för mycket fantasier i kvällstidningarna. :/
Jag har inte påstått att jag inte har några brister, men ful är jag verkligen inte.
En människa som dedikerar sitt liv till att klanka ner på andra människor är knappast en god
människa och detta måste naturligtvis upphöra, även om det innebär att klanka ner på honom en del.
En människa som dedikerar sitt liv till att klanka ner på andra människor är knappast en god
människa och detta måste naturligtvis upphöra, även om det innebär att klanka ner på honom en del.
Han hjälper till att dela ut diagnoser till folk som i grunden betyder att de är oönskade (fula enligt stereotypen), när han hade kunnat hjälpa folk istället
Diagnoser är ofta ett sätt att bli berättigad till hjälp.
Menar du en ytlig fulhet? isåfall tycker jag att du ska ta en titt i bildtråden och se hur folket här ser ut, jag har kollat den snabbt och kan säga att där är många som ser riktigt bra ut.
Jag förstår fortfarande inte hur han klankar ner på folk?
Menar du en ytlig fulhet? isåfall tycker jag att du ska ta en titt i bildtråden och se hur folket här ser ut, jag har kollat den snabbt och kan säga att där är många som ser riktigt bra ut.
Jag förstår fortfarande inte hur han klankar ner på folk?
- Corpse Bride
Återgå till Att leva som Aspergare