Paranoia (går jag i sömnen?)
10 inlägg
• Sida 1 av 1
Paranoia (går jag i sömnen?)
Jag har sedan några år tillbaka misstänkt att jag går i sömnen och att jag gör hemska saker under sömnen. Men ibland tror jag det är bara paranoia och att det är inbillning. Är det någon som känner igen sig?
Re: Paranoia
Starta en inspelning med mikrofon och/eller webcam eller om du har en mobil som kan spela in hela natten så kan du få visshet!
alternativt ta kontakt med sömn-enheten som kan göra en kontrollerad övervakning.
eller be en kompis övervaka dig en natt
eller be en kompis övervaka dig en natt
Vadå för hemska saker? Inbrott, mord?Eva12345 skrev:Jag har sedan några år tillbaka misstänkt att jag går i sömnen och att jag gör hemska saker under sömnen.
Du har inte paranoia för det går inte att kombinera med asperger, du måste välja en av dem.
Asperger är extremt systematisk och förstår inte liknelser medan paranoida är oorganiserade och tolkar allting som symboler med dold mening
Asperger är extremt systematisk och förstår inte liknelser medan paranoida är oorganiserade och tolkar allting som symboler med dold mening
DrEvil skrev:Du har inte paranoia för det går inte att kombinera med asperger, du måste välja en av dem.
Jag vet folk som har både paranoia och Asperger så där har du fel.
DrEvil skrev:Lol jag gillar substansen i ditt svar kullan
En jag känner har diagnosen Asperger Syndrom och sen har denna någon paranoid personlighets störning. Jag tror mer på denna någon än dig.
Återgå till Att leva som Aspergare