Kläder till Krigarsjäl.
16 inlägg
• Sida 1 av 1
Kläder till Krigarsjäl.
Här tänkte jag att vi ska lägga upp klädfynd till Krigarn.
http://www.ebay.co.uk/itm/Kurt-Muller-B ... 500wt_1413
http://www.ebay.co.uk/itm/Kurt-Muller-B ... 500wt_1413
Re: Kläder till Krigarsjäl.
Second hand, snygg fritidsdress, kan nog även gå som galauniform på Nobelfesten.
Missa inte rutorna på magen, troligen från ett våffeljärn.
Missa inte rutorna på magen, troligen från ett våffeljärn.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
- lasseivägen
- Anslöt: 2009-07-20
Kängor för en tuff vinter.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Hahaha, de där snowjoggersen skulle han inte ens ta i med tång.
Vad sägs om en rökrock? För fjollig?
Vad sägs om en rökrock? För fjollig?
dojjor!
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Kanske inte världens vackraste skjorta men den har tatueringsmotiv.
http://www.ebay.co.uk/itm/Men-black-cre ... 720wt_1165
http://www.ebay.co.uk/itm/Men-black-cre ... 720wt_1165
Admin
Det är inte tillåtet att raljera över enskilda forumister och detta kan lätt uppfattas så. Den här sortens tips förmedlas lämpligen i PM om de är seriöst välmenande och inte alls i annat fall.
Detta är en allmän tillsägelse till samtliga och en speciell sådan till slackern, som startade tråden.
Jag låser tråden.
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
Det är inte tillåtet att raljera över enskilda forumister och detta kan lätt uppfattas så. Den här sortens tips förmedlas lämpligen i PM om de är seriöst välmenande och inte alls i annat fall.
Detta är en allmän tillsägelse till samtliga och en speciell sådan till slackern, som startade tråden.
Jag låser tråden.
------------
Admin
Låser upp den igen för att ge KrigarSjäl chans att svara i tråden.
------------
Låser upp den igen för att ge KrigarSjäl chans att svara i tråden.
------------
Jag undrar ju vad vad folk tänker med när jag jag ser sådana här trådar och inlägg om min ringa person.
Jag antar att jag ska känna mig hedrad över att jag ger ett avtryck här inne som folk lägger märke till men det jag undrar mest över är i vilken sorts nattmössa trådstartaren vilat huvudet i.
Jag antar att jag ska känna mig hedrad över att jag ger ett avtryck här inne som folk lägger märke till men det jag undrar mest över är i vilken sorts nattmössa trådstartaren vilat huvudet i.
Senast redigerad av KrigarSjäl 2012-01-26 14:12:19, redigerad totalt 3 gånger.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Jag tycker att det var en gullig tråd. Jag skrev absolut inte för att "raljera" över KS. Tycker att han kan vara en frisk fläkt på forumet, även om vi inte håller med varandra alla gånger.
Jag tror att Krigarsjäl har koll på vilka kläder han ska ha i sin garderob så denna tråd är ju onödig. vill KS ha råd så startar han nog en egen tråd istället.
Jag tycker vi kan undvika denna form av trådar i fortsättningen.
Jag tycker vi kan undvika denna form av trådar i fortsättningen.
Själv så undrar jag om inte detta forum vore redo för att skaffa krypin åt alla medlemmar och gästböcker. En hel del trådar skulle göra sig mer lämpliga på det sättet.
Och nej, jag vill inte ha det på det sättet. Men trådar som dessa som riktar sig till enskilda personer påminner mig en hel del om beundrarposter.
Klart krigarsjäl skall ta det som en komplimang, hur många trådar har inte startats nu angående honom? Rätt fantastiskt hur så många människor kan köra fast så på en och samma personlighet.
Bra jobbat Krigarsjäl oavsett om du är omtyckt eller inte av folket så lämnar du uppenbart rejäla avtryck i deras världar och antagligen gör du det inte heller medvetet. Och det roliga i det hela är att du inte behövt bli en kändis för att nå detta " beundrande"
Låt oss alla leta upp en bild på krigarn och stirra på och säga awww.... Flera av oss har uppenbart redan börjat då dom till och med drömmer om att se honom i vissa kläder!
Och nej, jag vill inte ha det på det sättet. Men trådar som dessa som riktar sig till enskilda personer påminner mig en hel del om beundrarposter.
Klart krigarsjäl skall ta det som en komplimang, hur många trådar har inte startats nu angående honom? Rätt fantastiskt hur så många människor kan köra fast så på en och samma personlighet.
Bra jobbat Krigarsjäl oavsett om du är omtyckt eller inte av folket så lämnar du uppenbart rejäla avtryck i deras världar och antagligen gör du det inte heller medvetet. Och det roliga i det hela är att du inte behövt bli en kändis för att nå detta " beundrande"
Låt oss alla leta upp en bild på krigarn och stirra på och säga awww.... Flera av oss har uppenbart redan börjat då dom till och med drömmer om att se honom i vissa kläder!
Thurizas skrev:Själv så undrar jag om inte detta forum vore redo för att skaffa krypin åt alla medlemmar och gästböcker. En hel del trådar skulle göra sig mer lämpliga på det sättet.
Ett alternativ vore att det skapas en tråd om varje medlem där "beundrarna" kan gå in och ge råd som ingen bett om, ovidkommande kommentarer om personen och tips som ingen vill ha.
För att inte det skall bli så många trådar kanske man kan ha bara en?
"Skriv vad som helst om vem som helst"
calima skrev:För att inte det skall bli så många trådar kanske man kan ha bara en?
Why not?
Admin
Nu har KrigarSjäl haft tillfälle att själv svara i tråden och därför låser jag den igen. Att starta den här sortens trådar om andra betraktas som bristande hänsyn och respekt och kan komma att leda till varning/-ar.
Att starta en tråd med en personlig frågeställning kring något som rör en själv är tillåtet men man kan naturligtvis inte få avgöra själv vilka svar som skall vara tillåtna. Det kräver att man tänker en gång extra och det är inte självklart att vi låser en sådan tråd ens på begäran av den som startat tråden, det beror på hur vi bedömer tråden som helhet och dess allmänintresse på forumet.
------------
Nu har KrigarSjäl haft tillfälle att själv svara i tråden och därför låser jag den igen. Att starta den här sortens trådar om andra betraktas som bristande hänsyn och respekt och kan komma att leda till varning/-ar.
Att starta en tråd med en personlig frågeställning kring något som rör en själv är tillåtet men man kan naturligtvis inte få avgöra själv vilka svar som skall vara tillåtna. Det kräver att man tänker en gång extra och det är inte självklart att vi låser en sådan tråd ens på begäran av den som startat tråden, det beror på hur vi bedömer tråden som helhet och dess allmänintresse på forumet.
------------