Träff i Lund
37 inlägg
• Sida 1 av 2 • 1, 2
Träff i Lund
Till träff inbjudes på fiket på Lunds Stadsbibliotek den 1:a mars.
/ J
/ J
Senast redigerad av jonsch 2011-05-04 11:38:52, redigerad totalt 1 gång.
sommar skrev:Låter intressant, men hoppas det blir ngt. av så det inte sker som skedde med Ystadsträffen.
Det verkar inte gå att ha något i Malmö heller numera. Både Attentions senaste vuxenträffar i Malmö och tvilling99:s arrangemang på Limhamn har blivit fiaskon.
Senast redigerad av Micke2 2011-05-04 11:38:52, redigerad totalt 1 gång.
Micke2 skrev:sommar skrev:Låter intressant, men hoppas det blir ngt. av så det inte sker som skedde med Ystadsträffen.
Det verkar inte gå att ha något i Malmö heller numera. Både Attentions senaste vuxenträffar i Malmö och tvilling99:s arrangemang på Limhamn har blivit fiaskon.
Varför då? För få deltagare?
Annars är den aktuella lundaträffen något bättre placerad tidsmääsigt så vi kan antagligen komma.
Senast redigerad av rdos 2011-05-04 11:38:52, redigerad totalt 1 gång.
Micke2 skrev:sommar skrev:Låter intressant, men hoppas det blir ngt. av så det inte sker som skedde med Ystadsträffen.
Jo, jag vet att det tyvärr är så. Hoppas på Lund iaf! Rdos; det beror på att många inte kommer. Varför vet jag inte.
Senast redigerad av sommar 2011-05-04 11:38:52, redigerad totalt 1 gång.
Förmodligen sommar och förmodligen rdos allaredan! Bara jag byter mask kontinuerligt så ser det ut som om det här fisket kommer att ge resultat.
Den nya masken är en snusnäsduk. Den 1:e mars sitter en sådan runt mitt hår, så att man kan känna igen sällskapet någorlunda lätt. Jag föredrar det framför förkläde som ni ville spöka ut Krigis med.
/ J
Den nya masken är en snusnäsduk. Den 1:e mars sitter en sådan runt mitt hår, så att man kan känna igen sällskapet någorlunda lätt. Jag föredrar det framför förkläde som ni ville spöka ut Krigis med.
/ J
Då preliminärbokar vi det så. Alltså:
Till träff inbjudes på fiket på Lunds Stadsbibliotek den 1:a mars kl. 14.00.
Om man ser ett sällskap där en manlig medlem bär snusnäsduk så har man hittat rätt.
Så ser det uppdaterade betet ut. Fler som nappar? Någon som smakar på det, åtminstone?
/ J
Till träff inbjudes på fiket på Lunds Stadsbibliotek den 1:a mars kl. 14.00.
Om man ser ett sällskap där en manlig medlem bär snusnäsduk så har man hittat rätt.
Så ser det uppdaterade betet ut. Fler som nappar? Någon som smakar på det, åtminstone?
/ J
Detta låterr intressant,jag kan tänka mig att komma.
Senast redigerad av tvilling99 2011-05-04 11:38:52, redigerad totalt 1 gång.
- tvilling99
- Anslöt: 2007-05-07
Jag vet inte om jag vill kalla det fiaskon,Micke2 men det kom inte särskilt många på de träffarna som du skriver om.
Senast redigerad av tvilling99 2011-05-04 11:38:52, redigerad totalt 1 gång.
- tvilling99
- Anslöt: 2007-05-07
tvilling99 skrev:Jag vet inte om jag vill kalla det fiaskon,Micke2 men det kom inte särskilt många på de träffarna som du skriver om.
Träffen du hade på Limhamn kallade du själv för fiasko och Attentions vuxenträffar anser jag kunna betraktas som fiaskon på grund av det dåliga intresset.
Micke2 skrev:tvilling99 skrev:Jag vet inte om jag vill kalla det fiaskon,Micke2 men det kom inte särskilt många på de träffarna som du skriver om.
Träffen du hade på Limhamn kallade du själv för fiasko och Attentions vuxenträffar anser jag kunna betraktas som fiaskon på grund av det dåliga intresset.
Lugn. Jag förstår om man tycker så, men inte så bra o. skriva ut det för det lockar troligen inte precis folk att komma på olika träffar. Kan snarare skrämma iväg folk. Fast mig har ni iaf. inte skrämt iväg.
sommar skrev:Lugn. Jag förstår om man tycker så, men inte så bra o. skriva ut det för det lockar troligen inte precis folk att komma på olika träffar. Kan snarare skrämma iväg folk. Fast mig har ni iaf. inte skrämt iväg.
Tanken var väl att den ärade Krigar'n inte skulle behöva känna sig alltför nedslagen; bristande intresse förekommer även när andra än honom är arrangörer.
Micke2 skrev:sommar skrev:Lugn. Jag förstår om man tycker så, men inte så bra o. skriva ut det för det lockar troligen inte precis folk att komma på olika träffar. Kan snarare skrämma iväg folk. Fast mig har ni iaf. inte skrämt iväg.
Tanken var väl att den ärade Krigar'n inte skulle behöva känna sig alltför nedslagen; bristande intresse förekommer även när andra än honom är arrangörer.
Ok, den tanken var inte dum för det är lätt o. känna sig nedslagen när flera hoppar av.
Jag kollar flötet litet dåligt, får man väl säga. Sex fiskar som nästan fastnat. Det bådar gott inför rycket.
Om nån kan tipsa mig om hur jag ska få ut ordvitsarna ur den här tråden så är även det mycket välkommen information.
/ J
Om nån kan tipsa mig om hur jag ska få ut ordvitsarna ur den här tråden så är även det mycket välkommen information.
/ J
Inget sista anmälningsdatum och garanterat minst en person på plats, gäller för denna träff.
Men anmälan här kan alltid ha den effekten att fler tittar in. Det vet ni väl men nu var det skrivet i alla fall.
/ J
Men anmälan här kan alltid ha den effekten att fler tittar in. Det vet ni väl men nu var det skrivet i alla fall.
/ J
Vi har fått ett tema för träffen, av MsTibbs (och litet av mig): Alla böcker på MsTibbs' lista som går att hitta på Lunds Stadsbibliotek.
Följande är en länk till MsTibbs' lista:
bocker-om-f ... t4683.html
Följande är en länk till MsTibbs' lista:
bocker-om-f ... t4683.html