Att tänka baklänges?
34 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Att tänka baklänges?
Issa Jesus skrev:sekreteraren´s utlåtande;"det jämnar ut sig, sa han som sket på sig"
Det är intressant att parvlon är en sån här skitstövel.
Att du Issa Jesus är körd är nåt djupt existentiellt val.
Jag tittar på.
Lennart Frimodig
Att du Issa Jesus är körd är nåt djupt existentiellt val.
Jag tittar på.
Lennart Frimodig
Som man känner sig själv känner man andra.Frimodig skrev:Det är intressant att parvlon är en sån här skitstövel.
Jehovaevangeliet §1.12
Parvlon skrev:Jehovaevangeliet §1.12
jag gillar jehovas vittnens församling. vi är alla människor.
Gud älskar alla människor, men ogillar den synd människan drar på sig.
- kom som du e, säger Jesus.
- Issa Jesus
- Förhandsgranskad
- Anslöt: 2012-01-06
Parvlon och Issa Jesus är samma typ.
Hjärndöden griper omkring sig.
Fast det är bra att komma ihåg parvlon. Issa Jesus är en körd jocke. Ingen fn bryr sig om honom, utom mattrikk, en annan begåvning.
Det är intressant med sånt här.
Lennart Frimodig
Hjärndöden griper omkring sig.
Fast det är bra att komma ihåg parvlon. Issa Jesus är en körd jocke. Ingen fn bryr sig om honom, utom mattrikk, en annan begåvning.
Det är intressant med sånt här.
Lennart Frimodig
Frimodig: mina morförldrar var djupt religiösa (enligt mig) och jag tycker inte de är körda, ändå lever de inte ens. Är nog faktiskt dem som jag att tacka för att jag kan hålla mig kritisk mot de stora världsreligionerna utan att dra till med personangrepp.
Jag har haft såna där jehova-folk på besök ett par gånger men de har alltid vänt i dörren. Beror nog på att jag hanterar dem likadant som andra försäljare. Men de kunde säkert vart trevliga, knappast så att jag såg den som ett hot utan mest tidsdödande.
Mitt citat var hittepå är nog bäst att tillägga. Gissningsvis är det från Asien det kommer om något religiöst.Issa Jesus skrev:jag gillar jehovas vittnens församling. vi är alla människor.Gud älskar alla människor, men ogillar den synd människan drar på sig.- kom som du e, säger Jesus.
Jag har haft såna där jehova-folk på besök ett par gånger men de har alltid vänt i dörren. Beror nog på att jag hanterar dem likadant som andra försäljare. Men de kunde säkert vart trevliga, knappast så att jag såg den som ett hot utan mest tidsdödande.
Lite OT, men denna tråd påminde mig om vad en kollega sade om AS... "Aspergers... är inte det att man liksom tänker baklänges...?"
Frimodig skrev:Hjärndöden griper omkring sig.
man skördar det man sår....
- Issa Jesus
- Förhandsgranskad
- Anslöt: 2012-01-06
Återgå till Att leva som Aspergare