KAT-kittet (2)
82 inlägg
• Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Re: KAT-kittet (2)
Jag råkade hitta ett ställe som använder sig av KatKit:
http://www.varberget.se/innehall.html
http://www.varberget.se/innehall.html
....Vi har ett flertal "verktyg" för utveckling av sociala färdigheter och förståelse, som KAT-kittet, Sociala berättelser, Ritprat med flera. I samtal gör vi ocksåkartläggningar individuella stressprofiler.....
Jo, nu kom jag på vad det var.
2010-03-06 20:17:58 frågade jag efter någon som arbetar med KAT kit. Om någon vet någon psykolog/KBT terapeut som gör det så sänd mig ett pm. Jag letar fortfarande!
2010-03-06 20:17:58 frågade jag efter någon som arbetar med KAT kit. Om någon vet någon psykolog/KBT terapeut som gör det så sänd mig ett pm. Jag letar fortfarande!
Det är ingen större skillnad från förra gången, då ser jag det här området som ledigt och konkurrens lär utebli. Gisses vad jag är smart!
Det var fina ord, undrar vad det var du glömde?
Då tar vi det här en gång till. Jag gillar det här ämnet. KAT kit, den frånvarande metoden för vuxna människor med ASD. Är det någon som har blivit erbjuden att använda KAT kit (Kognitiv Affektiv Träning) på Hab eller något Aspergercenter, psyket, hos läkaren eller något liknande? Jag gör fortfarande en empirisk undersökning i ämnet.
Då tar vi det här en gång till. Jag gillar det här ämnet. KAT kit, den frånvarande metoden för vuxna människor med ASD. Är det någon som har blivit erbjuden att använda KAT kit (Kognitiv Affektiv Träning) på Hab eller något Aspergercenter, psyket, hos läkaren eller något liknande? Jag gör fortfarande en empirisk undersökning i ämnet.
Nu lovar jag att inte skriva mer. Har flyttat till facebook stället. Ha det så bra!
KAT-kittet (2)
Jag har skickat ett elektroniskt brev till Tony Attwood. Frågar Tony om det finns royalties för KAT-kittet eller vad en online version av KAT-kittet skulle kunna kosta.
Skickade detta mejl idag får att se hur Doktorn tänker angående hur detta material ska sprida sig och ha möjligheten att bli världsdominerande om det finns några sådana utsikter eller om det viktigaste i livet är copyright, patenter och royalties. Tog många år för Doktorn att fixa fram detta så man kan förstå att det finns royalties, så då borde det kosta royalties...får se om jag får nåt svar
En liten extra spoiler: Jag antar att Tony inte pratar Svenska
Spoiler: visa
Skickade detta mejl idag får att se hur Doktorn tänker angående hur detta material ska sprida sig och ha möjligheten att bli världsdominerande om det finns några sådana utsikter eller om det viktigaste i livet är copyright, patenter och royalties. Tog många år för Doktorn att fixa fram detta så man kan förstå att det finns royalties, så då borde det kosta royalties...får se om jag får nåt svar
En liten extra spoiler: Jag antar att Tony inte pratar Svenska
- Tor_och_i2p
- Inaktiv
- Anslöt: 2011-08-11
Återgå till Att leva som Aspergare