LÅTSKRIVERI och Schlagers!
5 inlägg
• Sida 1 av 1
LÅTSKRIVERI och Schlagers!
Det finns ju ett par kända artister mer ashburger(typ Bono) men jag är inte en av dom dock!
Men jag jobbar på det, till att börja med sicktar jag på schlagerfestivalen med en skön swengig Orientalisk rytm a la Sherly Clamp eller nån?
Är med i STIM svårt dock med dom jäla tråkiga musikförläggarna som inte vill läsa mina texter! Någon som har synpunkter på låtskrivande? Är du också en glad singel?eller har du en till mig?
Men jag jobbar på det, till att börja med sicktar jag på schlagerfestivalen med en skön swengig Orientalisk rytm a la Sherly Clamp eller nån?
Är med i STIM svårt dock med dom jäla tråkiga musikförläggarna som inte vill läsa mina texter! Någon som har synpunkter på låtskrivande? Är du också en glad singel?eller har du en till mig?
- Ashburgers
- Ny medlem
- Anslöt: 2012-01-12
Re: LÅTSKRIVERI och Schlagers!
OT, men jag hoppas du vet att det inte heter Ashburger utan Asperger...
Jag e nog lite crazy men jag tycker Ashburger låter roligare och vem var Asperger föresten?
Är du snigel eller singel eller...?
Är du snigel eller singel eller...?
- Ashburgers
- Ny medlem
-Nyktra till och återkom till forumet sedan.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
17512 inlägg du äger ju!Sorry men det är ADHD sidan i mig som tar över ibland, jag är bara så ensam med mina tankar och låtar och så!!! Skulle gärna uppskatta nån som förstod mig och dela med nån bra länk, typ LEFT IS RIGHT!!!
Tack och så.....
Tack och så.....
- Ashburgers
- Ny medlem
Återgå till Intressanta intressen