Kontakt med andra som har samma handikapp som mig!? (AS)
19 inlägg
• Sida 1 av 1
Kontakt med andra som har samma handikapp som mig!? (AS)
Hur får man kontakt med andra som har samma handikapp som mig då?
Re: Kontakt med andra som har samma handikapp som mig!? (AS)
Du kan:
1. Chatta här: mchat.php
2. Skriva en kontaktannons här: kontakt-onskas-del-2-t19186.html Skriv lite om dig själv och posta.
3. Gå på träffar, kolla trådarna i denna avd.
Off-topic, varför skriver du i fetstil? Det ger ett skrikigt intryck.
1. Chatta här: mchat.php
2. Skriva en kontaktannons här: kontakt-onskas-del-2-t19186.html Skriv lite om dig själv och posta.
3. Gå på träffar, kolla trådarna i denna avd.
Off-topic, varför skriver du i fetstil? Det ger ett skrikigt intryck.
DET HÄR DU/NI ACEPTERA OCH RESPEKTERA!!! JAG HAR ETT GRAFT SYNFEL SÅ JAG SER GANSKA MYCKET VÄLDIGT DÅLIGT!!! DET ÄR MITT HANDIKAPP OCKSÅ!!! FÖRSTÅTT!!!
Håll in Ctrl och snurra på mushjulet så kan du få texten större.
Läs vad jag skrev och följ instruktionerna. Jag kan inte göra det tydligare. Eller kanske jag kan. Klicka på tangenten det står "Ctrl" på och håll den inne. Sätt din andra hand på datamusen. Snurra på hjulet mellan musknapparna. Se om texten på skärmen blir större eller mindre. Om den blir mindre ska du snurra mushjulet åt andra hållet.
Man kan hålla nere Ctrl och trycka på + så blir texten större. Ctrl och - så blir den mindre. Ctrl och 0 så blir den tillbaks till ursprungsstorlek.
Zima33 skrev:Man kan hålla nere Ctrl och trycka på + så blir texten större. Ctrl och - så blir den mindre. Ctrl och 0 så blir den tillbaks till ursprungsstorlek.
Ja, tack då jag inte hittar någon lättillgänglig zoomfunktion på Firefox!
Asberger skrev:DET HÄR DU/NI ACEPTERA OCH RESPEKTERA!!! JAG HAR ETT GRAFT SYNFEL SÅ JAG SER GANSKA MYCKET VÄLDIGT DÅLIGT!!! DET ÄR MITT HANDIKAPP OCKSÅ!!! FÖRSTÅTT!!!
Mitt handikapp är att jag har förbannat låg tolerans för den sortens tilltal..
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Du behöver ju inte börja skrika för det. Ett "Jag har ett synfel" hade räckt och varit trevligare. Och med skrika menar jag inte de svärtade bokstäverna. Jag menar att du enbart använder stora bokstäver och har utropstecknen uppradade efter varann.
Annars, det hjälper väl inte allt för mycket att du svärtar? Det ändras ju inte i meddelanderutan och du vet själv vad du skriver. Det är väl andras inlägg som det kan bli problem med?
Annars, det hjälper väl inte allt för mycket att du svärtar? Det ändras ju inte i meddelanderutan och du vet själv vad du skriver. Det är väl andras inlägg som det kan bli problem med?
Asberger skrev:DET HÄR DU/NI ACEPTERA OCH RESPEKTERA!!! JAG HAR ETT GRAFT SYNFEL SÅ JAG SER GANSKA MYCKET VÄLDIGT DÅLIGT!!! DET ÄR MITT HANDIKAPP OCKSÅ!!! FÖRSTÅTT!!!
Vad har vi gjort dig för att du ska komma här och verka så arg mot alla?
Undrar om användaren är seriös? Verkar mest bara störig, eller så mår han/ hon mycket dåligt. Och då behöver personen ifråga hjälp.
Jag tycker användaren verkar skum....
- tottis1234
- Anslöt: 2010-12-12
Åtminstone gissar jag att det är någon som är ovan vid diskussionsforum. Om man aldrig varit på ett forum förut kan det ta ett tag att räkna ut hur allt fungerar. Men det är ingen fribiljett till att vara direkt otrevlig mot andra användare.
tottis1234 skrev:Undrar om användaren är seriös? Verkar mest bara störig, eller så mår han/ hon mycket dåligt. Och då behöver personen ifråa hjälp.
Jag tror jag att hon mår dåligt, mycket kaotisk inombords. Knappast något troll.
Ledtråd: Det går inte att gissa sig till vem du tilltalar, eller vem du menar, Asberger.
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
Hej på er.
Jag är en ny medlem. Tog steget att bli medlem fast jag inte har fått någon AS-diagnos. Utredningen har jag inte varit med om ännu.
Bor i Småland.
Hoppas på att få ut nåt bra på sikt av mitt medlemskap här.
Min E-mailadress är: *borttagen e-mailadress*
Mvh. Maria.
Jag har svårt att få kontakt på grund av mitt handikapp Asperger. Finns det något forrum för detta?
Moderator: Tog bort e-mailadressen, bättre att pm:a för att få den.
Jag är en ny medlem. Tog steget att bli medlem fast jag inte har fått någon AS-diagnos. Utredningen har jag inte varit med om ännu.
Bor i Småland.
Hoppas på att få ut nåt bra på sikt av mitt medlemskap här.
Min E-mailadress är: *borttagen e-mailadress*
Mvh. Maria.
Jag har svårt att få kontakt på grund av mitt handikapp Asperger. Finns det något forrum för detta?
Moderator: Tog bort e-mailadressen, bättre att pm:a för att få den.
Asberger skrev:Jag har svårt att få kontakt på grund av mitt handikapp Asperger. Finns det något forrum för detta?
Ledtråd: läs första svaret du fick här i tråden.
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad