Bakgrunden blev svart! :-O
6 inlägg
• Sida 1 av 1
Bakgrunden blev svart! :-O
Råkade komma åt någon knapp ute på vänsterkanten och plötsligt fick jag nattsvart bakgrund för forumet, medan texten blev vit. Hur coolt som helst!
1. Är detta en normal funktion som jag inte kände till eller har det blivit något vajsing?
2. Hur återskapar jag det om den försvinner? Det här var mycket mer vilsamt för ögonen!
1. Är detta en normal funktion som jag inte kände till eller har det blivit något vajsing?
2. Hur återskapar jag det om den försvinner? Det här var mycket mer vilsamt för ögonen!
Re: Bakgrunden blev svart! :-O
Jag gissar på att din dator har en funktion för att invertera färgerna på skärmen, det är knappast någon standardfunktion för alla datorer!
Vi som inte har en sån funktion får nöja oss med stylish, tillägg till Firefox eller Chrome. Tyvärr så är det svårt att hitta bra global styles, som inte gör att allt ser helt förvrängt ut. Jag kan inte bestämma mig för vilket jag tycker sämst om, den vita bakgrundsfärgen, eller det förvrängda utseendet av alla styles jag provat hittills...
Det var Chrome jag använde när detta hände, och bara i just det fönstret. Har försökt återskapa det men inte lyckats.