I Wii blir höger vänster och vänster höger
9 inlägg
• Sida 1 av 1
I Wii blir höger vänster och vänster höger
Hej!
När jag tränar med mitt Wii Fit Plus verkar programmet ha blandat ihop höger och vänster. I step-up säger rösten: "Start with your right foot" men jag måste börja med vänster fot, för annars blir det fel. Sedan får jag fortsätta att följa fötterna tvärtom, ta ner höger fot istället för vänster o.s.v. När de andra figurerna tar ett steg åt ena sidan, får jag ta ett steg åt andra hållet.
I Yoga säger rösten "Think of me as a mirror", men när tränaren tar upp höger ben ska jag ta upp vänster annars blir det fel. Någon mer som upplevt något liknande?
Hälsningar
Lilla Gumman
När jag tränar med mitt Wii Fit Plus verkar programmet ha blandat ihop höger och vänster. I step-up säger rösten: "Start with your right foot" men jag måste börja med vänster fot, för annars blir det fel. Sedan får jag fortsätta att följa fötterna tvärtom, ta ner höger fot istället för vänster o.s.v. När de andra figurerna tar ett steg åt ena sidan, får jag ta ett steg åt andra hållet.
I Yoga säger rösten "Think of me as a mirror", men när tränaren tar upp höger ben ska jag ta upp vänster annars blir det fel. Någon mer som upplevt något liknande?
Hälsningar
Lilla Gumman
- Lilla Gumman
- Anslöt: 2007-08-01
Re: I Wii blir höger vänster och vänster höger
Du står väl på en grej när du tränar, är inte bara den vänd åt fel håll?
Själv har jag bara provat lite Wii Fit hos min syster.
Själv har jag bara provat lite Wii Fit hos min syster.
Hur gör du om det ska se ut som att det är vänster ben du tar upp i en spegelbild?Lilla Gumman skrev:I Yoga säger rösten "Think of me as a mirror", men när tränaren tar upp höger ben ska jag ta upp vänster annars blir det fel. Någon mer som upplevt något liknande?
90% risk att plattan är bak-o-fram.
Om inte annat blir det en temporär lösning eftersom det rättar till problemet ^.^
Om inte annat blir det en temporär lösning eftersom det rättar till problemet ^.^
Inte första med sådant problem såg jag nu.
http://answers.yahoo.com/question/index ... 416AA7oF0uHow come everything on my wii fit is backwards? skrev:You need to turn the balance board around. Make sure the on off button is facing away from the tv.
Hej!
Aha, knappen ska vara vänd från TV:n. Vad bra, då vet jag! Tack allihopa!
Hälsningar
Lilla Gumman
Aha, knappen ska vara vänd från TV:n. Vad bra, då vet jag! Tack allihopa!
Hälsningar
Lilla Gumman
- Lilla Gumman
Hej!
Det hjälpte. När jag vände på balansbrädan så att knappen är vänd från TV:n, då funkar allt som det ska.
Att det är trångt i vardagsrummet och svårt att göra allting, till exempel jack knife (fällkniv, ungefär som situps) är en annan sak.
Hälsningar
Lilla Gumman
Det hjälpte. När jag vände på balansbrädan så att knappen är vänd från TV:n, då funkar allt som det ska.
Att det är trångt i vardagsrummet och svårt att göra allting, till exempel jack knife (fällkniv, ungefär som situps) är en annan sak.
Hälsningar
Lilla Gumman
- Lilla Gumman
"Sometimes the simplest solutions are the hardest ones" - Unknown
Hej!
Rätt. Särskilt om man är så oteknisk som jag.
Hälsningar
Lilla Gumman
Cheynas skrev:"Sometimes the simplest solutions are the hardest ones" - Unknown
Rätt. Särskilt om man är så oteknisk som jag.
Hälsningar
Lilla Gumman
- Lilla Gumman