Tex mex-buffé, Vasa's, Stockholm, 25/10
23 inlägg
• Sida 1 av 1
Tex mex-buffé, Vasa's, Stockholm, 25/10
Sorry, har ju glömt starta tråd här...
Det väl beprövade upplägget, nu enligt höst/vår-versionen - vi ses på Odenplan ovanför T-baneuppgången, kl 19.00. Går bort till Vasa's till 19.15.
Anmäl intresse att komma, här i tråden, eller via pm eller mail, så jag får lite känsla för hur många vi blir. Bord bokat för ca 12-14 pers i normalfallet, och på sistone brukar det räcka, även om det också brukar dyka upp en och annan helt oanmäld som antagligen fått muntlig info vid diskussionsträffarna men inte är frekvent här.
Just nu ungefär... få se nu, cirka tre eller fyra anmälda inklusive mig själv....
Det väl beprövade upplägget, nu enligt höst/vår-versionen - vi ses på Odenplan ovanför T-baneuppgången, kl 19.00. Går bort till Vasa's till 19.15.
Anmäl intresse att komma, här i tråden, eller via pm eller mail, så jag får lite känsla för hur många vi blir. Bord bokat för ca 12-14 pers i normalfallet, och på sistone brukar det räcka, även om det också brukar dyka upp en och annan helt oanmäld som antagligen fått muntlig info vid diskussionsträffarna men inte är frekvent här.
Just nu ungefär... få se nu, cirka tre eller fyra anmälda inklusive mig själv....
Re: Tex mex-buffé, Vasa's, Stockholm, 25/10
Jag kommer på detta.
Jag har tyvärr missat flera tidigare träffar som jag tänkt gå på, men nu känns sannolikheten att jag faktiskt ska dyka upp mycket större
Jag har tyvärr missat flera tidigare träffar som jag tänkt gå på, men nu känns sannolikheten att jag faktiskt ska dyka upp mycket större
Kommer om jag har hunnit få pengar.
- alltidudda
- Anslöt: 2011-09-25
Jag var ett par hundra meter ifrån er vid 19.00, satt och väntade på bussen till 19.21...
biologic skrev:Jag var ett par hundra meter ifrån er vid 19.00, satt och väntade på bussen till 19.21...
Tror det är imorn
slackern skrev:biologic skrev:Jag var ett par hundra meter ifrån er vid 19.00, satt och väntade på bussen till 19.21...
Tror det är imorn
*doh*, så klart det är. Så går det om man är halv dyslektiker så här på måndagskvällen...
biologic skrev:slackern skrev:biologic skrev:Jag var ett par hundra meter ifrån er vid 19.00, satt och väntade på bussen till 19.21...
Tror det är imorn
*doh*, så klart det är. Så går det om man är halv dyslektiker så här på måndagskvällen...
Jag antar att det är flygbussen? Har du haft trevligt i storstan?
Neeej, här hade man kunnat blåsa in till stan och ta en fika med biologic... Vilken MISS!
Blev inga pengar, så jag kommer inte
- alltidudda
- Anslöt: 2011-09-25
Här har ni oss:
**** borttagen bild ****
**** borttagen bild ****
Admin
Tog bort en bild på en sida ur en kalender med en anteckning om gruppens möte.
Det är inte tillåtet att avslöja någon annans verkliga namn på forumet. Detta framgick tydligt av bilden. Vi ser allvarligt på sådant och du får därför en varning.
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
Tog bort en bild på en sida ur en kalender med en anteckning om gruppens möte.
Det är inte tillåtet att avslöja någon annans verkliga namn på forumet. Detta framgick tydligt av bilden. Vi ser allvarligt på sådant och du får därför en varning.
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
Aw neeej! Missade! Och jag som till och med satt på Stadsbibblan bara någon minut från Vasas ända fram till 21:00! =(
När är nästa tillfälle?
När är nästa tillfälle?
- Tomtenissa
- Anslöt: 2007-06-08
Tomtenissa skrev:Aw neeej! Missade! Och jag som till och med satt på Stadsbibblan bara någon minut från Vasas ända fram till 21:00! =(
När är nästa tillfälle?
Där satt jag också då , så vi kanske sågs vid!
Jag satt nere i caféet och pluggade
- Tomtenissa
- Anslöt: 2007-06-08