Att äta är gott i Stockholm (Govindas på torsdagar)
Re: Att äta är gott i Stockholm
Zirre skrev:18.15 och det är bara Torsdag och jag här (förutom alla övriga)
DU har alltid nåt roligt att säga skriva. Fyndigt
mikael skrev:KOMMER NOG NÄSTA GÅNG:)
Jag kommer också nästa vecka, var på konsert, köpte lite saker till mig på blocket och en present till syster i Torsdags
Hejsan Jag funderar på att komma. Det verkar kul, och vegrtarisk resturang passar mig som fisken i vattnet (pun intended ) Men jag undrar om jag kan få vara lite fräck och ställa några frågor, så att jag kan förbereda mig lite mentalt lixom?
Hur många brukar komma? (antar att alla inte skriver på förhand i forumet...) Finns det någon generell ålder bland er som brukar komma? (Själv är jag 20.) Är ni alla söta fluffiga miljöpartist veganer? ;D Okej, och så sist men inte minst, vad brukar ni prata om? Pratar ni hela tiden?
Det var allt, hoppas ni inte tycker jag är för jobbig. Men tröskeln att komma blir ju så mycket midre om en har ett hum om var som kommer hända. Ha det fint alla aspies!
Hur många brukar komma? (antar att alla inte skriver på förhand i forumet...) Finns det någon generell ålder bland er som brukar komma? (Själv är jag 20.) Är ni alla söta fluffiga miljöpartist veganer? ;D Okej, och så sist men inte minst, vad brukar ni prata om? Pratar ni hela tiden?
Det var allt, hoppas ni inte tycker jag är för jobbig. Men tröskeln att komma blir ju så mycket midre om en har ett hum om var som kommer hända. Ha det fint alla aspies!
Floriann skrev:Hejsan Jag funderar på att komma. Det verkar kul, och vegrtarisk resturang passar mig som fisken i vattnet (pun intended ) Men jag undrar om jag kan få vara lite fräck och ställa några frågor, så att jag kan förbereda mig lite mentalt lixom?
Hej Floriann
Som mest vad jag vet så har vi varit 8 st. Alla äter inte, en del tar bara glass och vissa sitter bara med för sällskaps skull. Ingen är under 18 (vad jag känner till) Åldern varierar från kanske 20 till 50+
Det pratas hela tiden men man behöver nödvändigtvis inte prata man kan likväl bara lyssna.
Välkommen!
Oj vad synd att det var torsdagar. Här sitter jag på ett tåg på väg till stockholm, stannar bara tills imorgon. Men en annan gång, så...
biologic skrev:Oj vad synd att det var torsdagar. Här sitter jag på ett tåg på väg till stockholm, stannar bara tills imorgon. Men en annan gång, så...
Hej vad ska du göra i STHLM? Kommer du att bo hotell eller kompis?
slackern skrev:biologic skrev:Oj vad synd att det var torsdagar. Här sitter jag på ett tåg på väg till stockholm, stannar bara tills imorgon. Men en annan gång, så...
Skall på en endagsutbildning med jobbet imorgon. Bor i en lägenhet som släkten har som "sommarstuga" (ja, vi från landet åker till stan på sommaren ).
biologic skrev:slackern skrev:biologic skrev:Oj vad synd att det var torsdagar. Här sitter jag på ett tåg på väg till stockholm, stannar bara tills imorgon. Men en annan gång, så...
Skall på en endagsutbildning med jobbet imorgon. Bor i en lägenhet som släkten har som "sommarstuga" (ja, vi från landet åker till stan på sommaren ).
Haha klockrent Brukar du ofta vara i sommarstugan?
slackern skrev:biologic skrev:slackern skrev:
Tja, blir cirka 1-2 gånger per år, ibland mer om det är mycket med jobbet. Men skall nog åka upp i sommar och bara slappa här, då kan jag följa med på en middagsträff!
biologic skrev:slackern skrev:biologic skrev:
Tja, blir cirka 1-2 gånger per år, ibland mer om det är mycket med jobbet. Men skall nog åka upp i sommar och bara slappa här, då kan jag följa med på en middagsträff!
Kul du kan bara PM om du har lust Vart i STHLM har de lägenhet?
Zirre skrev:Floriann skrev:Hejsan Jag funderar på att komma. Det verkar kul, och vegrtarisk resturang passar mig som fisken i vattnet (pun intended ) Men jag undrar om jag kan få vara lite fräck och ställa några frågor, så att jag kan förbereda mig lite mentalt lixom?
Hej Floriann
Som mest vad jag vet så har vi varit 8 st. Alla äter inte, en del tar bara glass och vissa sitter bara med för sällskaps skull. Ingen är under 18 (vad jag känner till) Åldern varierar från kanske 20 till 50+
Det pratas hela tiden men man behöver nödvändigtvis inte prata man kan likväl bara lyssna.
Välkommen!
Okejokej, låter soft! Jag kommer nog
slackern skrev:biologic skrev:slackern skrev:
Det kommer jag absolut att göra nästa gång. Lägenheten ligger i Vasastan, så det är ju centralt.
biologic skrev:slackern skrev:biologic skrev:
Det kommer jag absolut att göra nästa gång. Lägenheten ligger i Vasastan, så det är ju centralt.
Granne med mej då bor på andra sidan kanalen på Kungsholmen
Moderator: Reparerade citatet.
Eftersom jag numer kan skriva här. ( Så länge set nu varar) Så tänkte jag meddela att även jag har vissa planer på att upppvisa min obetydliga person på Govindas om inget oförusett inträffar.
- Variometer
- Ny medlem
- Anslöt: 2011-10-23
Hej! I kväll vart vi ett ganska stort gäng 11 st. Det var några för mig nya ansikten vilket är trevligt att det är fler som hittar hit. Som vanligt så diskuterades högt som lågt.
Ja, bra uppslutning. Men jag bakis och trött.Gick efter en timme ca,för att göra ett par ärenden. Men det är svårt. Jag har närmast total oförmåga att sortera i ljud, så jag får sitta där närmast döv utan att höra vad folk pratar om.
- Variometer
- Ny medlem
- Anslöt: 2011-10-23
Variometer skrev:Ja, bra uppslutning. Men jag bakis och trött.Gick efter en timme ca,för att göra ett par ärenden. Men det är svårt. Jag har närmast total oförmåga att sortera i ljud, så jag får sitta där närmast döv utan att höra vad folk pratar om.
Så det är du som är Variometer, ja men då vet jag det.