Vill vi ha tillbaka chatten?
Re: Vill vi ha tillbaka chatten?
Hrm... Vet inte om jag gillar det. För odiskret.
Vad svårt detta är! Den här hade ju kunnat funka.
KrigarSjäl
KrigarSjäl
KrigarSjäl
KrigarSjäl
KrigarSjäl
Vad svårt detta är! Den här hade ju kunnat funka.
KrigarSjäl
KrigarSjäl
KrigarSjäl
KrigarSjäl
KrigarSjäl
Admin
Färgen måste vara tydligt avvikande från alla andra färger och en del av dem är redan upptagna. Röd, tex. Annars kan ni förväxla honom med mig... eller med Liebert, JOR eller weasley...
Färgen måste vara tydligt avvikande från alla andra färger och en del av dem är redan upptagna. Röd, tex. Annars kan ni förväxla honom med mig... eller med Liebert, JOR eller weasley...
KrigarSjäl <- Den var fin. Den är rödorange, men jag tror inte att man skulle förväxla den färgen med din färg, Titti.
EDIT: Nä, den är nog bara orange, förresten.
EDIT: Nä, den är nog bara orange, förresten.
Alltså jag vet inte om jag ger dumma färgtips. Försöker bara att hjälpa till. Säg till om jag ska sluta med att ge färgtips.
Sheyen skrev:Alltså jag vet inte om jag ger dumma färgtips. Försöker bara att hjälpa till. Säg till om jag ska sluta med att ge färgtips.
Admin
Just nu tror jag vi behåller den lila och testar vad andra tycker. Om jag ändrar för mycket fram och tillbaka blir både jag och alla andra vankelmodiga och förvirrade till slut...
Det är bara två som skall ha den - Nefarious och KrigarSjäl.
Titti skrev:Sheyen skrev:Alltså jag vet inte om jag ger dumma färgtips. Försöker bara att hjälpa till. Säg till om jag ska sluta med att ge färgtips.
Admin
Just nu tror jag vi behåller den lila och testar vad andra tycker. Om jag ändrar för mycket fram och tillbaka blir både jag och alla andra vankelmodiga och förvirrade till slut...
Det är bara två som skall ha den - Nefarious och KrigarSjäl.
Okej.
Usch, vilken jobbig färg. Kan ni inte välja någonting som håller sig till rådande färgschema? Hemskt med så utstickande färger.
- Abbreviation
- Anslöt: 2010-10-15
Nefarious skrev:Lila är klockrent.
Eller hur jag skulle älska att se dej och krigarn springa omkring och se ut såhär
Jag önskar följande saker:
Flera chattrum
Större ruta
Flera rader som syns
Flera chattrum
Större ruta
Flera rader som syns
Zirre skrev:Synd att inte ignore funkar även i chatten...
Därför kommer inte jag att chatta jag skulle med största sannolikhet få ett utbrott och dunka näven i bordet.
slackern skrev:Zirre skrev:Synd att inte ignore funkar även i chatten...
Därför kommer inte jag att chatta jag skulle med största sannolikhet få ett utbrott och dunka näven i bordet.
Typ precis vad som hände tidigare ikväll.
Samt 2 mot 1 i chatten...i ett typ fjanttjafs
Zirre skrev:slackern skrev:Zirre skrev:Synd att inte ignore funkar även i chatten...
Typ precis vad som hände tidigare ikväll.
Samt 2 mot 1 i chatten...i ett typ fjanttjafs
Låter extremt moget ännu en anledning att jag håller mej utanför.
Sheyen skrev:Måste bara fråga: varför valde ni att Krigarsjäl's namn skulle vara rosa? Vad jag vet gillar inte Krigarsjäl färgen rosa.
Btw, kul att Krigarn är chattmoderator!
Här har vi en med koll på läget!
Tack för det.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
"jag vill va alla färger på en gång, och sen RASERA!" Thåström
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Funderar på att lämna fjantforumchatten pga 2 st som i nån jäkla pakt trycker ner andra i chatten.
Zirre skrev:Funderar på att lämna fjantforumchatten pga 2 st som i nån jäkla pakt trycker ner andra i chatten.
Du får jättegärna PMa mig!
Zirre skrev:Funderar på att lämna fjantforumchatten pga 2 st som i nån jäkla pakt trycker ner andra i chatten.
Vad är det som hänt? Du kan pm:a så ska vi se vad det handlar om.
Å andra sidan accepterar jag inga barnrumperier. Ger man sig in i en diskussion får man banne mig tåla leken. Så resonerar jag. Jag uppmuntrar inte folk som blir kränkta stup i kvarten. Klaga bara om det finns ordentligt fog för det.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Hur registrerar man sig till chatten? jag klickar på den där länken "om chatten" men det händer ingenting....
- Fighterbabe
- Anslöt: 2007-10-26
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter