Lördagsträffar i Malmö
Re: Lördagsträffar i Malmö
Jag kommer! Vädret är kanon.
- HonestAndreas
- Anslöt: 2011-08-29
Hur länge tror ni att ni sitter kvar där? Om någon skickar över sitt mobilnummer som PM kan jag skicka ett SMS och se om ni är kvar när jag är klar. Jag kommer vara i närheten av Södervärn = gångavstånd till er.
Det hade varit kul att komma. Jag har haft min första utredning i torsdags och har mycket att berätta samt fråga
Det hade varit kul att komma. Jag har haft min första utredning i torsdags och har mycket att berätta samt fråga
Tack för idag alla ni som var där! Det var mycket trevligt! Jag mellanlandar hos ca nu, innan jag skall åka hem. Vi kommer nästa gång igen.
Skulle vilja tacka alla för träffen. Jag beundrar er som kan prata och resonera så väll i grupper.
- HonestAndreas
- Anslöt: 2011-08-29
Tack även från mig, mycket trevligt!
Har väl haft en del nervositet inför att gå på träffar men det visade ju sig att alla var trevliga typer.
Har väl haft en del nervositet inför att gå på träffar men det visade ju sig att alla var trevliga typer.
Det kom upp till förslag att inte leta efter ett nytt ställe utan försöka köra vidare träffarna på Margaretapaviljongen eftersom miljön är bra och folk hittar dit. De stänger alltså inte helt i Oktober utan har öppet på söndagar även resten av året.
Förslaget är alltså att flytta tiden till första söndagen i månaden i stället. Vad tror ni om det?
Förslaget är alltså att flytta tiden till första söndagen i månaden i stället. Vad tror ni om det?
Tack för igår. Någon nämnde ju igår att vi kunde ha aktiviteter i samband med träffarna någon gång. Det kan ju vara något att fundera på. Biljard nämndes igår, men bowling är också kul.
Bowling är väldigt roligt, ja! Det skulle jag gärna hänga med på. Söndagar går för övrigt bra för min del.
När jag var inne och frågade om när de stängde för säsongen så sa de att de stängde i mitten av oktober men att de har öppet på söndagar året runt,så nu hoppas jag detta stämmer.
Jag glömde fråga hur länge de har öppet på söndagar däremot.
Jag glömde fråga hur länge de har öppet på söndagar däremot.
- tvilling99
- Anslöt: 2007-05-07
På deras hemsida står det "Från 12", men inte hur länge.
Det beror väl på antalet gäster antar jag...
Det beror väl på antalet gäster antar jag...
Så; söndag den 6/11 nästa gång, alltså? Vad säger ni om att vi kör en aktivitet?
Det blir inte aktuellt för min del, eftersom jag kör bil.
Dessutom tycker jag nog att vi ska hålla oss borta från alkoholrelaterade aktiviteter.
Dels för att några som vill komma inte kan komma in på vissa ställen pga ålder, men även för att det kan finnas någon i sällskapet har alkoholproblem.
Dessutom tycker jag nog att vi ska hålla oss borta från alkoholrelaterade aktiviteter.
Dels för att några som vill komma inte kan komma in på vissa ställen pga ålder, men även för att det kan finnas någon i sällskapet har alkoholproblem.
Ja det kanske är klokt att undvika det så länge träffarna är i etableringsfasen.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Vad sägs om bowling som föreslogs tidigare (även om man nog kan köpa öl där också)?
Vi får för övrigt ändra namn på tråden.
Vi får för övrigt ändra namn på tråden.
Jag är inte mycket för aktiviteter själv, men om andra vill bowla så lägger jag mig inte i det. För mig räcker det gott och väl med samtal.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
Man kan bowla OCH prata. Men det var bara ett förslag, enbart samtal som tidigare är också ett förslag.
biologic skrev:Man kan bowla OCH prata.
-Inte jag med min obefintliga simultankapacitet.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
Vi spelade biljard på någon träff för några år sedan och det tyckte jag fungerade bra.
- tvilling99
- Anslöt: 2007-05-07
Vad säger folk om att ha ämnesdiskussioner som i Stockholmsgruppen?
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad