Vet ni vad som är sämst med forumet här?
4 inlägg
• Sida 1 av 1
Vet ni vad som är sämst med forumet här?
Vet ni vad som sämst med forumet här? Att man inte kan skriva på övriga ämnen, eller synpunkts-forumet som ny medlem.
Så när kära moderatorn flyttade min tråd jag skapat till övrigt så kan jag inte ens skriva i den och svara på mentalt instabilas konspirationsteorier, trakasserier och mobbing, Och rapportera det är ju lönlöst eftersom det inte går! Och PM:a moderator gör jag inte. Då är det ju bara dennes subjektiva åsikt som gäller och att han/hon är opartisk tror jag inte ett dugg på!
Tack för det varma välkommandet. Mitt välkommande kommer. Jag lovar!
StirrgeSune
Så när kära moderatorn flyttade min tråd jag skapat till övrigt så kan jag inte ens skriva i den och svara på mentalt instabilas konspirationsteorier, trakasserier och mobbing, Och rapportera det är ju lönlöst eftersom det inte går! Och PM:a moderator gör jag inte. Då är det ju bara dennes subjektiva åsikt som gäller och att han/hon är opartisk tror jag inte ett dugg på!
StirrgeSune
Senast redigerad av StirrigeSune 2011-05-04 11:28:41, redigerad totalt 1 gång.
- StirrigeSune
- Anslöt: 2008-01-30
Re: Vet ni vad som är sämst med forumet här?
StirrigeSune skrev:Vet ni vad som sämst med forumet här? Att man inte kan skriva på övriga ämnen, eller synpunkts-forumet som ny medlem.
StirrgeSune
Fel.
Det som ställer till det är spöken och gengångare.
Senast redigerad av Ganesh 2011-05-04 11:28:41, redigerad totalt 1 gång.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter