Förlora oskulden och liknande senare än andra
Re: Oskulden och liknande
nallen skrev:Henkkalexi skrev:Det som är fail är din övertygelse att du är fail.
Utan att veta nåt om Mastersons förutsättningar så är det ju ändå så att någons erfarenheter talar sitt eget tydliga språk.
Har man bestämt sig för att man är fail, så brukar det leda till färre försök och det leder antagligen till färre genomförda knull. Alltså är det fail att tänka att man inte är liggbar.
- Henkkalexi
- Inaktiv
- Anslöt: 2011-05-17
Har man fått fler nej än ja så finns det inte så många andra slutsatser att dra.
Senast redigerad av nallen 2011-09-24 19:15:01, redigerad totalt 1 gång.
nallen skrev:Har man fått fler nej än ja så finns det inte så många andra slutsatser att dea.
Då får man ändra taktik.
- Henkkalexi
- Inaktiv
nallen skrev:...som inte finns.
Gå en kurs i sexualkunskap och lär dig några nya då.
- Henkkalexi
- Inaktiv
@ Nallen
Jag har inte fått några Nej. Jag går sällan fram o talar med tjejer..det är där mitt problem ligger. Inte att jag försöker och försöker och gång på gång får nej. Utan jag försöker knappt.
Är nog rädd för att nej. Sen när jag ska tala med en tjej blir jag helt tom i huvudet och vet inte vad jag ska prata om.
Ibland kan det variera. Ibland kan jag faktiskt tycka jag ser riktigt bra ut, när jag är nyrakad, håret är fixad osv..ibland är det tvärtom.
Jag har inte fått några Nej. Jag går sällan fram o talar med tjejer..det är där mitt problem ligger. Inte att jag försöker och försöker och gång på gång får nej. Utan jag försöker knappt.
Är nog rädd för att nej. Sen när jag ska tala med en tjej blir jag helt tom i huvudet och vet inte vad jag ska prata om.
Ibland kan det variera. Ibland kan jag faktiskt tycka jag ser riktigt bra ut, när jag är nyrakad, håret är fixad osv..ibland är det tvärtom.
Masterson skrev:Några bärs kanske gör susen
Eller lite mindre självömkan...
- Henkkalexi
- Inaktiv
Ja jag vet då att det är då ingen ide att ens börja för en gammal kärring som jag.
kullan skrev:Ja jag vet då att det är då ingen ide att ens börja för en gammal kärring som jag.
Vad bra. Då kan du ju skaffa andra intressen. Knull är ändå rätt överskattat.
- Henkkalexi
- Inaktiv
Henkkalexi skrev:kullan skrev:Ja jag vet då att det är då ingen ide att ens börja för en gammal kärring som jag.
Så du tror jag längtar mindre efter närhet för det?
kullan skrev:Henkkalexi skrev:kullan skrev:Ja jag vet då att det är då ingen ide att ens börja för en gammal kärring som jag.
Det ena brukar ju leda till det andra
kullan skrev:Henkkalexi skrev:kullan skrev:Ja jag vet då att det är då ingen ide att ens börja för en gammal kärring som jag.
Vet inte, för jag känner inte dig. Men om du nu är säker på att det inte är någon idé, så börja leta annat att ägna dig åt. Eller så försöker du göra slag i saken och raggar upp någon.
- Henkkalexi
- Inaktiv
Skulle nog kunna tänka mig en oskuld nu, fast då ska det vara nån som inte tagit imot en hand tidigare
kullan skrev:Ja jag vet då att det är då ingen ide att ens börja för en gammal kärring som jag.
Finns nog internetforum för folk som söker ligg, oavsett ålder.
- Fighterbabe
- Anslöt: 2007-10-26
Fighterbabe skrev:kullan skrev:Ja jag vet då att det är då ingen ide att ens börja för en gammal kärring som jag.
Finns nog internetforum för folk som söker ligg, oavsett ålder.
Nu är jag inte ute efter enbart nåt ligg utan jag är ute efter nåt mer.
Magnus skrev:Skulle nog kunna tänka mig en oskuld nu, fast då ska det vara nån som inte tagit imot en hand tidigare
Vad menar du med "tagit emot en hand"?
Sheyen skrev:Magnus skrev:Skulle nog kunna tänka mig en oskuld nu, fast då ska det vara nån som inte tagit imot en hand tidigare
Fista förstås, vad annars
Magnus skrev:Sheyen skrev:Magnus skrev:Skulle nog kunna tänka mig en oskuld nu, fast då ska det vara nån som inte tagit imot en hand tidigare
Fista förstås, vad annars
Tja... Skaka hand, pulla eller kanske en bitchslap.
Sheyen skrev:Tja... Skaka hand, pulla eller kanske en bitchslap.
Nää, inget sånt tråkigt
Återgå till Övriga Aspergerfrågor