Ointressanta intressen?
37 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Ointressanta intressen?
jorand skrev:Är det någon som tycker sig ha ett ointressant intresse? Och finns det sådana...?
Nej. För ett "intresse" är per definition intressant.
Att spela samma datorspel om och om igen, helst utan att slutföra spelet.
Sortera hantverksprylar ut i det oändliga är något som jag själv finner grymt roande.Det tar aldrig slut och går att sortera på olika sätt. Samma sak gäller min stensamling
Vansinnigt intressant för alla andra, förstås? Eller kanske Ointressant? Näh det kan inte vara möjligt
Vansinnigt intressant för alla andra, förstås? Eller kanske Ointressant? Näh det kan inte vara möjligt
Jag kan sitta i timmar och sortera mina kristaller. Troligen rätt sövande för en del gissar jag.
kullan skrev:Jag kan sitta i timmar och sortera mina kristaller. Troligen rätt sövande för en del gissar jag.
Kristaller är halvädelstenar och stenar du menar?
Thurizas skrev:kullan skrev:Jag kan sitta i timmar och sortera mina kristaller. Troligen rätt sövande för en del gissar jag.
Kristaller är halvädelstenar och stenar du menar?
Jag håller på med kristallhealing så det är den typen av stenar och kristaller jag har. Det är lite småpyssel med dom när man är aktiv. Det är inte alltid man har behov av dessa.
kullan skrev:Jag håller på med kristallhealing så det är den typen av stenar och kristaller jag har. Det är lite småpyssel med dom när man är aktiv. Det är inte alltid man har behov av dessa.
Har du apachetår? Den om någon skulle jag rekommendera dig. Rökquarts är även fina grejer.
Thurizas skrev:kullan skrev:Jag håller på med kristallhealing så det är den typen av stenar och kristaller jag har. Det är lite småpyssel med dom när man är aktiv. Det är inte alltid man har behov av dessa.
Har du apachetår? Den om någon skulle jag rekommendera dig. Rökquarts är även fina grejer.
Har båda. Dom är vackra. min favorit är Hematit. Den är verkligen helande. Bra för sårläkningen.
I själva verket är det alla andra som har fel - pipor är ett högintressant ämne.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
KrigarSjäl skrev:I själva verket är det alla andra som har fel - pipor är ett högintressant ämne.
Orgelpipor?
För ett antal år sedan blev jag fascinerad av hur eluttag, kontakter och liknande skiljer sig åt mellan olika länder. Startade en bildsamling och fick ihop varianter från tre världsdelar innan jag tappade lusten. Ingen jag nämnde det för verkade speciellt intresserad... Hmm.
Återgå till Intressanta intressen