Förlora oskulden och liknande senare än andra

Här postar du övriga inlägg relaterade till Asperger.

 Moderatorer: Alien, atoms

Re: Oskulden och liknande

Inläggav Sheyen » 2011-09-05 17:29:26

Förlorade oskulden när jag var 14. Hade inte ens kommit in i puberteten.
Sheyen
 
Inlägg: 11722
Anslöt: 2010-10-24
Ort: Din Mamma

Re: Oskulden och liknande

Inläggav KaosPrinsessa » 2011-09-05 17:40:45

Bör kanske tillägga att min första puss inte var direkt frivillig och första gången jag hade sex gjorde jag det för att det skulle man göra när man var ihop med någon och för att killen ville det.
KaosPrinsessa
 
Inlägg: 3153
Anslöt: 2010-10-10
Ort: Cardiff, Wales

Re: Oskulden och liknande

Inläggav Angelic Fruitcake » 2011-09-05 18:18:10

Första puss vid 13, första riktiga kyss vid 16, förlorade oskulden vid 17. Ganska genomsnittligt, ändå trodde jag inte att det någonsin skulle bli av när jag gick i högstadiet. :roll: Vad skönt det hade varit att veta då vad jag vet nu...
Angelic Fruitcake
 
Inlägg: 3352
Anslöt: 2010-05-21
Ort: Täby

Re: Oskulden och liknande

Inläggav geocache » 2011-09-05 18:25:56

Jag var 15 respektive 18 eller 19 år.
geocache
 
Inlägg: 9578
Anslöt: 2008-06-16
Ort: Ludvika

Re: Oskulden och liknande

Inläggav Sheyen » 2011-09-05 18:33:47

Sheyen skrev:Förlorade oskulden när jag var 14. Hade inte ens kommit in i puberteten.

Det var den 3 juni 2005. Det var en fredag, ca kl 14:00.
Sheyen
 
Inlägg: 11722
Anslöt: 2010-10-24
Ort: Din Mamma

Re: Oskulden och liknande

Inläggav Gafsan » 2011-09-05 19:03:05

Jag såg avsevärt äldre ut än jag var och befann mig i miljöer som kanske inte var så lämpliga. I kombination med att jag var naiv och socialt och känslomässigt omogen för min ålder så medförde det att jag slutade vara oskuld alldeles för tidigt.

Jag tror att det är vanligt att tjejer med AS antingen är som jag (d.v.s. hamnar i sexuella situationer som man inte alls är redo för) eller är oskuld rätt så länge. Gemensamt för båda de varianterna är att man inte har riktigt samma kontroll över vad som händer som andra människor - d.v.s antingen "utsätts" man för sex utan att vara redo för det eller också uteblir sexet fast man vill ha det (eller tycker att man borde ha det för att vara som "alla andra").
Gafsan
 
Inlägg: 3595
Anslöt: 2011-01-23
Ort: En väldigt trevlig liten stad nånstans

Re: Oskulden och liknande

Inläggav Fenren » 2011-09-05 20:13:17

iheartme skrev:Känns lite jobbigt, när jag får min första puss har typ alla andra i min ålder redan förlorat oskulden?


De ljuger
Fenren
 
Inlägg: 7847
Anslöt: 2009-09-03
Ort: Min Mamma

Re: Oskulden och liknande

Inläggav Savanten Svante » 2011-09-05 20:18:44

Magnus skrev:Verkar som om dom flesta här har haft en rätt vanlig sexdebut!


Ledtråd: Ju senare debut, desto mindre pratar folk om den.
Savanten Svante
Frivilligt inaktiverad
 
Inlägg: 10005
Anslöt: 2007-03-13
Ort: Utility muffin research kitchen

Re: Oskulden och liknande

Inläggav Fenren » 2011-09-05 20:46:18

Savanten Svante skrev:
Magnus skrev:Verkar som om dom flesta här har haft en rätt vanlig sexdebut!


Ledtråd: Ju senare debut, desto mindre pratar folk om den.


sant!
jag var 19, hon var lesbisk
Fenren
 
Inlägg: 7847
Anslöt: 2009-09-03
Ort: Min Mamma

Re: Oskulden och liknande

Inläggav snuggelhund » 2011-09-05 22:53:05

Jag har aldrig kysst någon, och sex hade jag första och enda gången när jag var 20.
Knullat har jag aldrig heller gjort, men anser mig inte vara oskuld för det.
snuggelhund
 
Inlägg: 3257
Anslöt: 2010-07-16
Ort: Eslövs kommun

Re: Oskulden och liknande

Inläggav nano » 2011-09-06 4:45:47

Jag trodde när jag gick i högstadiet att runt hälften legat med någon, jag ville inte ha sex o det visste de flesta om eftersom de frågat mig om jag legat med någon o det tyckte en del var väldigt roligt o fråga om, iaf i skola 2 och 3.
I skola 2 verkade en hel del tycka det vore omoget att inte ha legat med någon, personligen tyckte jag att det var lätt o inse att det var mitt beslut eftersom det var min kropp, man har alltid veto gällande sin kropp :)

Hursomhelst har jag i efterhand fått veta att det var en hel del som bara sade att de legat med någon för att de inte ville bli utanför och att det var häftigt o säga.

Jag har fortfarande inte legat med någon och jag är runt 40 år.
Skulle gärna vilja och har haft möjligheten, funderar faktiskt på om man skulle fråga någon man tycker är vettig människa eller mer.
Fast jag får se hur jag gör.

Jag har varit naken med en o annan tjej men det har inte varit så vanligt, jag tycker om att vara i den situationen, känns speciellt att bli litad på på det viset :)
Duscha! :)
nano
 
Inlägg: 6161
Anslöt: 2008-06-20
Ort: /home/Jorden/Stockholm

Re: Oskulden och liknande

Inläggav Fighterbabe » 2011-09-06 7:31:33

snuggelhund skrev:Jag har aldrig kysst någon, och sex hade jag första och enda gången när jag var 20.
Knullat har jag aldrig heller gjort, men anser mig inte vara oskuld för det.


Då har du troligtvis en annan definition på sex än vad de flesta har...
Fighterbabe
 
Inlägg: 4756
Anslöt: 2007-10-26
Ort: Borlänge

Re: Oskulden och liknande

Inläggav Flawed » 2011-09-06 11:07:01

Sent.
Inget jag ångrar i efterhand.
Jag hade extrem acne och kände mig inte särskilt sexig som tonåring med en rygg som var full med variga blödande gropar.Jag önskar att jag hade insett sambandet mellan acne och min extrema mjölk/filmjölks-konsumtion.
Jag var deprimerad och tyckte synd om mig för att jag inte hade vänner och var mobbad och impopulär.Tillfällen fanns ändå, har jag insett nu i efterhand.
Jag är numera jävligt glad över att jag slapp umgås med bonniga tonåringar och slapp utsättas för deras fördummande influenser.

Jag slapp könssjukdomar,slagsmål,alkoholförgiftningar,droger,ungdomsbrottslighet och tafatt dålig tonårssex.Jag slipper vara nostalgisk i onödan över åttiotalet,jag skulle ha insett fördelarna med social avskildhet och varit lycklig över att läsa,använda dator,min porrsamling och studerat istället för att ligga och ha tonårsdepression.Jag borde ha insett att skiten skulle ta slut.Det var säkert bra att jag höll mig borta ifrån den tidiga ravekulturen och grafittin.(Den enda möjliga fördelen med att bo i bondhelvetet)

Jag var dessutom extremt motoriskt tafatt och långsam i mina rörelser, har jag konstaterat nu när jag har sett mig själv på film.Jag hade katastrofal hållning.Jag borde ha fått mer hjälp med det av vuxenvärlden.Jag anklagar skolidrottens premierande av dem som är motoriskt utvecklade och dess avskräckande effekt för oss som var sent motoriskt utvecklade och dess betoning på lagidrotter och bolltjaffs.Död åt skolidrotten!
Jag är bitter över att jag inte tränade mig fysiskt tidigare och att min förälder inte hjälpte mig mer när det gällde acnen.Jag är bitter över att jag fick växa upp i en äcklig bondhåla.

Jag är inte bitter över min sena sexdebut.Möjligtvis är jag bitter över att jag missade att utforska om milfen X gav mig en invit någon gång efter att jag fyllde femton ;det hade säkert varit en någorlunda intressant upplevelse.
Det började i alla fall bra,innan den senare puberteten och jag hade tjejkompisar ett tag.En fungerade som typ dominatrix.Pervobrud.
Sedan skaffade hon en utseendemässig kopia av mig som var mer acceptabel i sociala sammanhang.
Hon har säkert ett tråkigt vaniljsexliv numera,eller något.Eller inte.Jag är inte så bitter över det heller.

Moderator: Delade in texten i stycken.
Flawed
Inaktiv
 
Inlägg: 3880
Anslöt: 2007-05-04

Re: Oskulden och liknande

Inläggav Thurizas » 2011-09-06 11:20:08

Puss och kyss fick jag några år innan jag gav bort min oskuld.Han var 4-5 år äldre än mig och oskuld han med. Vi hade varit tillsammans i några månader innan. Vi, han och jag skrattade mycket under tillfället och hade båda en väldigt avslappnad syn på det hela.Ett fint minne så här i efterhand.

Jag var bestämd angående min oskuld,den skulle inte försvinna före en viss ålder.Jag ville inte göra samma misstag som jag sett flera av mina klasskamrater göra och som jag inte heller förstod. Varför ha sex om man inte vill? Jag tyckte inte mina klasskamrater var häftiga som förlorade oskulden i tidig ålder.Jag tyckte synd om dom för att dom inte vågade vänta tills när det kändes rätt. Inte heller förstod jag varför dom skulle skylta med det,det visade ännu mer hur osäkra dom var på den handling dom utfört.

Jag fick även vara med och hjälpa åtskilliga tjejer i min ålder till att våga söka hjälp då dom blivit utnyttjade och två st som gjorde en varsin abort. Abort när dom själva var "barn". Jag iakttog andra i tysthet och visste hur jag själv inte ville ha det. Grupptryck osv funkade inte på mig, inte heller det försök till tryck jag fick ifrån min fd pojkvän innan.
Thurizas
 
Inlägg: 8153
Anslöt: 2009-09-16
Ort: Västernorrland

Re: Oskulden och liknande

Inläggav fingal12 » 2011-09-06 12:40:32

Är fortfarande oskuld och är 56 år,tyvärr kommer inte det att kunna ändras.Jo jag saknar att jag aldrig kommer få "bort" den,och visst värker det i hela mig att jag kommer att fortsätta få vara ensam och utan ömhet,kärlek.Men så är mitt liv. :( :( :( :(
fingal12
Inaktiv
 
Inlägg: 145
Anslöt: 2008-10-04
Ort: Hufvudstaden

Re: Oskulden och liknande

Inläggav xayide » 2011-09-06 14:23:41

Ännu oskuld och 34, dessutom får jag olust känslor att tänka på att dela min kropp med någon annan, isch. Men naturligt vis längtar jag efter vanlig ömhet som man får allt för sällan.
Räknar med att förbli oskuld resten av livet
xayide
 
Inlägg: 38
Anslöt: 2011-08-19

Re: Oskulden och liknande

Inläggav nano » 2011-09-06 16:24:47

Jag råkar veta att det finns både tjejer o killar som resonerar precis som er två fingal12 och xayide.
Funderar på hur ni ska kunna hitta varandra allihop när suget verkar finnas hos bägge könen.
nano
 
Inlägg: 6161
Anslöt: 2008-06-20
Ort: /home/Jorden/Stockholm

Re: Oskulden och liknande

Inläggav Parvlon » 2011-09-06 16:40:33

Savanten Svante skrev:Ledtråd: Ju senare debut, desto mindre pratar folk om den.
Stämmer inte på mig. Jag har väldigt sällan känt ett behov av att dela med mig om mina sexuella erfarenheter till folk. Inte ens till FV. När jag var yngre så har jag dessutom uppfattningen om att de som hade sex minst eller aldrig, många gånger pratade om det mest. Var inte direkt sen dock och tror det beror på att jag haft tur som råkade ha kåta personer i min omgivning. Nu är det mindre av den varan.

Thurizas skrev:Jag fick även vara med och hjälpa åtskilliga tjejer i min ålder till att våga söka hjälp då dom blivit utnyttjade och två st som gjorde en varsin abort.
Lustigt. Själv har jag hjälpt två stycken tjejer att behålla sina barn som riskerades att bli aborterade. Är ett jävla påtryckande på unga tjejer att begå abort nuförtiden. Min lillasyster är den ena f.ö.
Parvlon
Inaktiv
 
Inlägg: 14823
Anslöt: 2006-07-28
Ort: ∴ℜ∴Ψ∴ℜ∴

Re: Oskulden och liknande

Inläggav Xzirie » 2011-09-06 17:46:30

Några månader innan jag fyllde 20. Nu tycker jag inte att det var speciellt extremt men då ansågs jag vara väldigt efter och kallades "nunnan" bland annat. Detta trots att det knappast var självvalt.
Folk lägger sig i andras sexliv alldeles för mycket.
Xzirie
 
Inlägg: 760
Anslöt: 2010-04-12
Ort: Göteborg (no-go zone)

Re: Oskulden och liknande

Inläggav gemini » 2011-09-07 6:21:51

Första kyssen var på fyllan när jag var 15. Inget som jag direkt ångrar men heller ej stolt över. Oskulden förlorade jag när jag var 20 med en tjej som jag inte hade några känslor för och som jag knappt kände, något som jag verkligen ångrar. Önskar verkligen att jag hade väntat och gjort det med någon som jag älskar och som jag verkligen vill göra det med.
gemini
 
Inlägg: 192
Anslöt: 2010-12-11
Ort: Skåne

Re: Oskulden och liknande

Inläggav Abbreviation » 2011-09-07 9:32:33

Jag var femton när jag hade sex första gången. Jag har inga speciella känslor inför det, det var med någon jag tyckte om och det var frivilligt.
Abbreviation
 
Inlägg: 3447
Anslöt: 2010-10-15

Re: Oskulden och liknande

Inläggav LILITH_ » 2011-09-07 10:26:09

Oskulden försvann någon gång runt 23 tror jag, kommer inte helt ihåg hur gammal jag var. Kysstes gjorde jag frivilligt först som 29 åring.
LILITH_
f.d Eyes wide open
 
Inlägg: 1594
Anslöt: 2009-12-26
Ort: Månens baksida

Re: Oskulden och liknande

Inläggav Kahlokatt » 2011-09-07 13:02:03

Kysstes gjorde jag när jag var 17, men oskulden förlorade jag först som 31-åring...så du är absolut inte sist...
Kahlokatt
 
Inlägg: 21474
Anslöt: 2008-10-08
Ort: Personal Prison

Re: Oskulden och liknande

Inläggav Flawed » 2011-09-07 16:05:19

Eeew.jag använde ordet milf i ett inlägg i ett icke ironiskt sammanhang.
Jag ska aldrig skriva inlägg under påverkan av koffein igen.
Flawed
Inaktiv
 
Inlägg: 3880
Anslöt: 2007-05-04

Återgå till Övriga Aspergerfrågor



Logga in