Träff i Borås
33 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Träff i Borås
Bor i närheten av Borås så jag är gärna på om det blir en träff.
- DefinitivtInteAnonym
- Anslöt: 2009-11-29
DefinitivtInteAnonym skrev:Bor i närheten av Borås så jag är gärna på om det blir en träff.
Okej va kul! RSMH Trygghetens café har öppet må-to 10-17 och fre 10-13. Är det något som skulle passa för dig?
Mvh
Melissa
Flawed skrev:Jag vet tyvärr inte vart Borås är.
Mellanstadiegeografi 1A: Borås ligger i Västergötland, i det som förr i världen hette Södra Älvsborgs län. Staden ligger rakt öster om Göteborg (Sveriges framstjärt).
Det kallas fortfarande Södra Älvsborg i alla fall.
- Abbreviation
- Anslöt: 2010-10-15
Yumie skrev:DefinitivtInteAnonym skrev:Bor i närheten av Borås så jag är gärna på om det blir en träff.
Okej va kul! RSMH Trygghetens café har öppet må-to 10-17 och fre 10-13. Är det något som skulle passa för dig?
Mvh
Melissa
Är ledig på fredagar, det är den enda dagen jag kan komma.
- DefinitivtInteAnonym
- Anslöt: 2009-11-29
DefinitivtInteAnonym skrev:Yumie skrev:DefinitivtInteAnonym skrev:Bor i närheten av Borås så jag är gärna på om det blir en träff.
Mvh
Melissa
Är ledig på fredagar, det är den enda dagen jag kan komma.
Ska vi säga klockan tolv på RSMH Tryggheten? Vilket datum vill du bestämma?
Mvh
Melissa
Lakrits skrev:Flawed skrev:Jag vet tyvärr inte vart Borås är.
Mellanstadiegeografi 1A: Borås ligger i Västergötland, i det som förr i världen hette Södra Älvsborgs län. Staden ligger rakt öster om Göteborg (Sveriges framstjärt).
Jag måste ha några blinda fläckar,annars skulle folk brinna upp av min briljans.