Att äta är gott i Stockholm (Govindas på torsdagar)
Re: Att äta är gott i Stockholm
Jag har läst hela tråden med intresse! Jag bor för långt bort men kan tänka mig någon gång förhoppningsvis i framtiden flyga till Stockholm någon sommar.
- Tor_och_i2p
- Inaktiv
- Anslöt: 2011-08-11
Den som kommit längst ifrån har varit göteborg, så att åka från grekland slår det,lätt. Kul att intresset finns. Och i morgon är det dax igen.
Väderprognosen ser lite kall och mulen ut så det blir Govindas.
Eventuellt blir jag lite sen, men jag ska försöka hinna till 17:30, som vanligt.
Väderprognosen ser lite kall och mulen ut så det blir Govindas.
Eventuellt blir jag lite sen, men jag ska försöka hinna till 17:30, som vanligt.
Jepp, det var Rimini! Vi brukar hamna där efter Tanto-spelandet, jag minns åtminstone två ätningar på Rimini under tidigare år. Runt 90 kr för pizzorna, men det är fasligt prisvärt. Mums!
Sex st. blev vi igår.
Kan vi bli fler måntro?
Just nu 7752 visningar av tråden. Naturligtvis betyder det ju att många personer tittat många gånger. Men det vore kul med fler personer som dyker upp.
Nästa gång ska jag prova lasagnen.
Kan vi bli fler måntro?
Just nu 7752 visningar av tråden. Naturligtvis betyder det ju att många personer tittat många gånger. Men det vore kul med fler personer som dyker upp.
Nästa gång ska jag prova lasagnen.
Jag lär tyvärr inte komma nått mer eftersom jag inte kan äta bland folk jag inte känner.
- KaosPrinsessa
- Anslöt: 2010-10-10
Jag hade hoppats att min förkylning skulle ge med sig till idag men jag är nog för snuvig.
Re: Re: Att äta är gott i Stockholm
KaosPrinsessa skrev:Jag lär tyvärr inte komma nått mer eftersom jag inte kan äta bland folk jag inte känner.
Vem har sagt att du måste äta?
Snart torsdag igen!
Sist blev vi bara fyra, men vi hade trevligt som vanligt.
Plats? Govindas, Fridhemsgatan 22
När? Torsdag, klockan 17:30, som vanligt.
Vem kan komma? Alla som tycker sig ha aspergers diagnos.
Sist blev vi bara fyra, men vi hade trevligt som vanligt.
nano skrev:Jag planerar att komma och jag har världens story att berätta!
Synd, hade varit kul att få höra den men i morgon har jag inte en chans att hinna.
Jag skulle gärna följa med idag om det var möjligt men har inte riktigt koll på hur, jag tror det står en plats för möte tidigare i tråden men jag vet inte vem någon av er är så hur vet jag vem jag ska prata med?
/Niklas
/Niklas
Själv finns jag med på bild högst upp på sidan tre. Inte den skarpaste bilden kanske, men jag har helrakat huvud och glasögon så det begränsar urvalet något.
Lämnar inte gärna ut mitt nummer, men pm funkar fint för konversation.
Välkommen.
Lämnar inte gärna ut mitt nummer, men pm funkar fint för konversation.
Välkommen.
Torsdag igen
Flera har bett mig skapa en ny tråd om "torsdagsträffen" eftersom den gamla blivit lång och svårläst. Det kommer, finns med på min lååånga att göra lista.
Tänkte nog döpa om det hela till torsdagsgruppen i samma veva.?
Flera har bett mig skapa en ny tråd om "torsdagsträffen" eftersom den gamla blivit lång och svårläst. Det kommer, finns med på min lååånga att göra lista.
Tänkte nog döpa om det hela till torsdagsgruppen i samma veva.?
Jag kommer bara jag är vaken, jag försöker komma på alternativt namn till gruppen för jag gillar inte när det heter något med "gruppen" för att det ger sådana bökiga associationer.
Hoppas jag hinner komma med förslag.
Hoppas jag hinner komma med förslag.
Alla i sällskapet är ju lite skeva/vinda och äter gott, så Go-vinda är väl ett bra förslag...
Hej!
Hoppas ni haft en skön sommar! Åker inte till Govindas idag. Det är lång resväg till Kungsholmen för mig från Täby. Troligen åker jag inte till torsdagsträffarna på Govindas framöver heller. Men diskussionsgruppen är jag med på fler gånger i höst. Om ni vill kontakta mig, så skicka meddelande på Asperger Forum. Ha en trevlig middag!
Hoppas ni haft en skön sommar! Åker inte till Govindas idag. Det är lång resväg till Kungsholmen för mig från Täby. Troligen åker jag inte till torsdagsträffarna på Govindas framöver heller. Men diskussionsgruppen är jag med på fler gånger i höst. Om ni vill kontakta mig, så skicka meddelande på Asperger Forum. Ha en trevlig middag!
Vad synd, jag tycker du är trevlig så jag skulle gärna träffa dig oftare.
Kul att du kommer på diskussionskvällar
Kul att du kommer på diskussionskvällar
emer2 skrev:Bump
Sex stycken sist och snart är det torsdag igen.
Ja och kanske jag dyker upp oxå om jag kan.