Pemer-sommar 2011 #11: Vasa's 16/8
15 inlägg
• Sida 1 av 1
Pemer-sommar 2011 #11: Vasa's 16/8
Försöker jobba ikapp en aning, av skäl som kommer att bli uppenbara i tråden om aktivitet nummer 12.
Det väl beprövade upplägget, sommarversionen - vi ses på Odenplan ovanför T-baneuppgången, kl 18.00. Går bort till Vasa's till 18.15.
Anmäl intresse att komma, här i tråden, eller via pm eller mail, så jag får lite känsla för hur många vi blir.
Just nu ungefär en anmäld inklusive mig själv....
Det väl beprövade upplägget, sommarversionen - vi ses på Odenplan ovanför T-baneuppgången, kl 18.00. Går bort till Vasa's till 18.15.
Anmäl intresse att komma, här i tråden, eller via pm eller mail, så jag får lite känsla för hur många vi blir.
Just nu ungefär en anmäld inklusive mig själv....
Re: Pemer-sommar 2011 #11: Vasa's 16/8
Jättebra med bump! Tänkte bumpa själv annars... har fått en anmälan från örebrohållet idag också...
Pemer skrev:Bumpar lite till...
Du glömde den viktiga informationen i din bump (vissa orkar inte skrolla upp):
Vi ses på Odenplan ovanför T-baneuppgången, kl 18.00. Går bort till Vasa's till 18.15 (Norrtullsgatan 15)
Från Örebro kommer The Wise Guy på riksnivå också för övrigt. Och en viss Forummedlem har utlovat sin ankomst. Vad blir nu detta... Ottawa? Jag menar, åtta, va? Och tre "kanske", eventuellt fyra om Matgar funderade på att dyka upp?