"Vänner" och "Ignorerade" på forumet
Re: "Vänner" och "Ignorerade" på forumet
Allanna skrev:Jag bara önskar att ni kunde hålla det privat i så fall, och inte försöka dra in andra i det.
Du drog in dig själv.
"To dream of the person you would like to be is to waste the person you are."
Jag lämnar forumet nu. Good Bye.
Jag lämnar forumet nu. Good Bye.
Vissa av oss som har AS bryr oss om vad ord betyder. Man kan väl bara vara "vän" med ngåon man har en känslomässig relation till?
Om man mötts i verkliga livet och fått en relation. Först är man väl ytligt bekant. Sedan kan den fördjupas till vänskap. Brukar ta lång tid och ingen enkel grej alls.
Om man mötts i verkliga livet och fått en relation. Först är man väl ytligt bekant. Sedan kan den fördjupas till vänskap. Brukar ta lång tid och ingen enkel grej alls.
I och med Facebooks intåg, så inbegriper begreppet "vän" numera även småsyskon till okända människor, vars enda koppling till dig är att de gick i en parallellklass till din mellan årskurs 2 och 5.
Sannolikt även varenda annan väns, väns vän med på detta klot...
Vad är det förresten som vänfunktionen gör? Ignoreringsfunktionens funktion är ju tydlig (och lysande!), men vad skall man med vänner till?
Det går att framhäva inlägg postat av "vänner" men jag har valt att inte implementera den funktionen. Lägger du till medlemmar i vänlistan dyker de emellertid upp i PM-funktionen för snabbt val av mottagare.
Din andra fråga överlämnar jag till forumets filosofiska giganter.
Din andra fråga överlämnar jag till forumets filosofiska giganter.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter