Pemer-sommar 2011 #9: Ming Palace 2/8
32 inlägg
• Sida 1 av 2 • 1, 2
Pemer-sommar 2011 #9: Ming Palace 2/8
Åter till historiska marker (för den oinvigde var inte bara årets premiär-tisdag där, utan även den allra första träffen jag tog initiativ till, i mars 2007)...
Tisdag 2 augusti, gemensam middagsträff på Ming Palace vid Mariatorget.
På den stora dagen samlas vi vid Mariatorgets T-baneuppgång "Mariatorget", i hörnet Wollmar Yxkullsgatan/Swedenborgsgatan klockan 18.00 och traskar bort till restaurangen till 18.15.
Anmäl här och/eller via pm att du vill komma. Beklagar sen trådstart. Gällde ju att ringa och boka först, tänkte jag, och telefon var som vanligt svårt att använda. Preliminärbokat för 20 personer, men jag ska stämma av typ måndag om det blir lite fler eller lite färre.
Restaurangen har hemsida med bl a menyn tillgänglig: http://www.ming-palace.se/
Tisdag 2 augusti, gemensam middagsträff på Ming Palace vid Mariatorget.
På den stora dagen samlas vi vid Mariatorgets T-baneuppgång "Mariatorget", i hörnet Wollmar Yxkullsgatan/Swedenborgsgatan klockan 18.00 och traskar bort till restaurangen till 18.15.
Anmäl här och/eller via pm att du vill komma. Beklagar sen trådstart. Gällde ju att ringa och boka först, tänkte jag, och telefon var som vanligt svårt att använda. Preliminärbokat för 20 personer, men jag ska stämma av typ måndag om det blir lite fler eller lite färre.
Restaurangen har hemsida med bl a menyn tillgänglig: http://www.ming-palace.se/
Re: Pemer-sommar 2011 #9: Ming Palace 2/8
kanske kommer. har måleri, psykologtid och go kart innan
- KaosPrinsessa
- Anslöt: 2010-10-10
Hej...skulle jättegärna fälja med men är i Tierp då. Hoppas att ni får det riktigt trevligt.....Lisa
Just ja om jag kommer så blir det 19-19:30. Men vette faen om jag våga klampa in där när jag blir så sen.
- KaosPrinsessa
Vi lär ha fått mat då, men det går alldeles utmärkt för en nyanländ att ansluta och beställa. Det har hänt både någon gång i fjol och förra gången i år.
KaosPrinsessa, är du orolig för att inte hitta oss andra på restaurangen? El tycker du att du får för mycket uppmärksamhet när du kommer ensam senare? Det är sådant som jag skulle oroat mig för förr (nu mer men mycket mindre).
Som Pemer ha sagt så gör det inget om du beställer mat senare, vi andra sitter ju kvar och pratar.
Som Pemer ha sagt så gör det inget om du beställer mat senare, vi andra sitter ju kvar och pratar.
Jag känner mig lite orolig för att komma och inte känna en själ, eller mer inte veta hur någon ser ut. Ångestladdat.
Lussan, jag tror du kan få se hur en del ser ut genom att kolla i bildtrådarna (tar visserligen lång tid). Om inte annat så känner du igen ragnevi ovan.
Ah jag såg hans bild efter jag skrev. Men tack ska försöka kolla bildtrådarna också.
Alien skrev:El tycker du att du får för mycket uppmärksamhet när du kommer ensam senare?
Främst det, men även att beställa själv och så. Gillar inte att beställa mat och sånt öht men särskilt inte själv. Egentligen har jag ju svårt att äta bland folk men jag försöker öva mig att göra det och så. Men jag kanske kan komma i tid.
- KaosPrinsessa
Lussan jag kan möta dig i förväg så vet du iaf hur jag ser ut.
Eftersom jag har en sak innan så är jag ändå inne i stan.
Personligen tycker jag att jag är på tok för långhårig men jag vet att det finns andra i min närhet som tycker det ska bli längre.
Eftersom jag har en sak innan så är jag ändå inne i stan.
Personligen tycker jag att jag är på tok för långhårig men jag vet att det finns andra i min närhet som tycker det ska bli längre.
Och något liknande detta kan jag tänkas se ut...
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
nano: ja gärna fast mitt problem är att jag just nu är mobilfri så hur hade du tänkt dig? Tid, plats etc.
Pemer: Tackar
Pemer: Tackar
Jag dyker nog också upp om jag hittar får ge mig iväg i tid så jag hittar en parkeringsplats