Brädspelsträff i Stockholm
Re: Brädspelsträff i Stockholm
jag kommer! men "samåker" gärna med någon som tror sig hitta. jag bor på söder, annars kan man kanske mötas upp vid centralen, om det är därifrån man åker...
från tolv, pizza och biljard som extraaktivitet låter strålande!
äger ett backgammon och ett alfapet. har också ordspelet qube. bara säga till om nåt ska tas med.
från tolv, pizza och biljard som extraaktivitet låter strålande!
äger ett backgammon och ett alfapet. har också ordspelet qube. bara säga till om nåt ska tas med.
Jag kommer. Från kl 12 låter bra. Jag tar med mig schack och alfapet.
@prick: Ju fler spel det finns tillgång till, desto bättre, antar jag... så ta med dem, det tycker jag!
Själv ska jag se vart sjutton jag har gjort av mitt "Den försvunna diamanten", det är jag sugen på att spela...
Själv ska jag se vart sjutton jag har gjort av mitt "Den försvunna diamanten", det är jag sugen på att spela...
Jag kommer. Har tyvärr inga spel.
- KaosPrinsessa
- Anslöt: 2010-10-10
kullan skrev:Då måste jag meddela att jag inte kan komma tyvärr. Hoppas det kommer många dit. Ni får ha det så roligt. Jag får hoppas att det blir en repris på detta.
+1
Det här har ju runnit ifrån mitt inflytande men jag kan ändå meddela att jag kommer dyka upp den sjätte och jag tar med mig en viss mängd material till spel men oklart exakt hur mycket. För övrigt kan nämnas att med penna och rutat papper kan man spela många roliga spel så det är en god idé att ta med en del av, vilket jag tänker göra.
Vilken sorts spel är aktuella?
- Abbreviation
- Anslöt: 2010-10-15
Abbreviation skrev:Vilken sorts spel är aktuella?
Alla typer av brädspel. Ex.vis schack, alfapet och backgammon verkar det finnas intresse för.
hej, jag vill bara säga att jag tycker det här är en fantastisk idé och jag hoppas ni får det superkul!
själv kan jag inte komma för jag skall ikläda mig mitt aktivistalterego och gå i prideparaden.
själv kan jag inte komma för jag skall ikläda mig mitt aktivistalterego och gå i prideparaden.
- LostInAForest
- Anslöt: 2011-07-15
Jag kanske får med mig en hemlig forumsmedlem dit
- KaosPrinsessa
- Anslöt: 2010-10-10
På lördag 6 augusti, lokalen i mitt grannskap i Tullinge, "öppet" från 12.00. Infoinlägget är nog på förra sidan i tråden.
Länge sedan man såg dig clivia, kommer du?clivia skrev:Ååå när då?
Sent from my MB525 using Tapatalk
Jag hoppas det iaf
Hoppas att många andra kommer också såklart.
Jag kan ta med Mathable. Det är lite som alfapet men med mattetal i stället för bokstäver.
Hoppas ordfejden dyker upp förresten!
Hoppas ordfejden dyker upp förresten!