Sexdrift och AS
nano skrev:Men Abbrevation, hur ser du på att "öva" med den tilltänkta pappan innan själva barnet blir till?
Ser du det som roligt eller bara trist?
Otroligt roligt!
- Abbreviation
- Anslöt: 2010-10-15
Har ingen erfarenhet i ämnet, men kan ärligt säga att jag har svårt att känna något för bara sex utan något annat inblandat, inget jag vill ta del i.
Det som skulle kunna vara intressant skulle nog vara sexuella relationer med någon som jag faktiskt känner någonting för och inte bara är en cumdumpster som man aldrig kommer träffa igen.
Det som skulle kunna vara intressant skulle nog vara sexuella relationer med någon som jag faktiskt känner någonting för och inte bara är en cumdumpster som man aldrig kommer träffa igen.
- PelleVångman
- Inaktiv
- Anslöt: 2011-01-06
Fascinerande. Här, precis som överallt annars, går det inte att ta sig igenom en tråd som handlar om sex utan att människor greppar chansen/möjligheten att hävda sig, väcka intresse och småflirta hit och dit. Inte utan att jag undrar om det någonsin är möjligt att ha en rent saklig diskussion om sex.
PelleVångman skrev:Har ingen erfarenhet i ämnet, men kan ärligt säga att jag har svårt att känna något för bara sex utan något annat inblandat, inget jag vill ta del i.
Nej, sex utan känslor är verkligen helt meningslöst. Men när man träffar någon man älskar så är det fantastiskt.
- Abbreviation
- Anslöt: 2010-10-15
Vilken av de fem trådarna syftar du på?tahlia skrev:Fascinerande. Här, precis som överallt annars, går det inte att ta sig igenom en tråd som handlar om sex utan att människor greppar chansen/möjligheten att hävda sig, väcka intresse och småflirta hit och dit. Inte utan att jag undrar om det någonsin är möjligt att ha en rent saklig diskussion om sex.
Håller med om att det är svårt att föra sakliga diskussioner när, ämnen/trådar buntas ihop till höger o vänster.
Abbreviation, du har alltså precis haft sex för första gången, men sitter redan och läxar upp andra i hur det ska gå till trots att du på riktigt inte har minsta aning? är du en sån som vet allt och alltid har rätt? kan inte anta så mycket annat när du gör som du gör du borde nog tänka igenom det hela lite bättre och inse att dom flesta över 15 vet mer om sex än du gör idag.
Jag har ganska lätt för att bli kär och är väldigt romantisk av mig. Däremot har jag inget större behov av sex. Det här kanske låter konstigt men jag tycker inte att det är alltför trevligt att "hälsa på" i någons underliv eller att visa mitt eget underliv för någon annan. All annan fysisk närhet, som kyssar, kramar och smek, är dock oerhört viktig för mig.
Re: Sexdrift och AS
Hej Jag vet inte om jag skriver i rätt tråd annars kan väl någon moderator höra av sig till mig och tala om var jag ska skriva.
Jag har Asperger och dras till både tjejer o killar, mest tjejer. När det gäller killar så dras jag mer till heterokillar än homo och bikillar. Är det någon av er därute som känner likadant som mig?
Jag har Asperger och dras till både tjejer o killar, mest tjejer. När det gäller killar så dras jag mer till heterokillar än homo och bikillar. Är det någon av er därute som känner likadant som mig?
Jag är en 40 årig oskuld så jag har ingen erfarenhet av detta. Naturligtvis vill jag få nån erfarenhet men lär nog aldrig få chansen.
Marabou skrev:Jag har ganska lätt för att bli kär och är väldigt romantisk av mig. Däremot har jag inget större behov av sex. Det här kanske låter konstigt men jag tycker inte att det är alltför trevligt att "hälsa på" i någons underliv eller att visa mitt eget underliv för någon annan. All annan fysisk närhet, som kyssar, kramar och smek, är dock oerhört viktig för mig.
Symboliken "att vara i nån annan" är väl ändå jävligt fin?
- Hundralappen
- Anslöt: 2009-01-16
Återgå till Att leva som Aspergare