Babylon search
7 inlägg
• Sida 1 av 1
Babylon search
Hur fan får jag bort "Babylon search" från webläsaren?
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Re: Babylon search
Kan detta vara användbart (jag googlade Babylon search, det här var första träffen How to Remove the Babylon Search Tool.).
Har inte öppnat länken själv!
Miche skrev:Kan detta vara användbart (jag googlade Babylon search, det här var första träffen How to Remove the Babylon Search Tool.).
Yep, det är gjort men likförbannat ser jag den där lilla rutan uppe till höger på skärmen.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Hej!
Har du provat nåt så enkelt som att avinstallera via Kontrollpanelen (lägg till/ta bort program)? Annars kan du göra det manuellt. Sök på hårddisken efter Babylon Search, och om det dyker upp nån mapp så är det bara att radera. Sen går du in i registereditorn (i Start-menyn och där finns ett fält med ett förstoringsglas, där skriver du regedit + enter). I registereditorn söker du efter Babylon Search och tar bort alla nycklar som innehåller det.
Normalt sett ska man inte rota i registret om man inte vet vad man gör, men att söka och ta bort såna där saker är relativt riskfritt.
Hälsningar
Lilla Gumman
Har du provat nåt så enkelt som att avinstallera via Kontrollpanelen (lägg till/ta bort program)? Annars kan du göra det manuellt. Sök på hårddisken efter Babylon Search, och om det dyker upp nån mapp så är det bara att radera. Sen går du in i registereditorn (i Start-menyn och där finns ett fält med ett förstoringsglas, där skriver du regedit + enter). I registereditorn söker du efter Babylon Search och tar bort alla nycklar som innehåller det.
Normalt sett ska man inte rota i registret om man inte vet vad man gör, men att söka och ta bort såna där saker är relativt riskfritt.
Hälsningar
Lilla Gumman
- Lilla Gumman
- Anslöt: 2007-08-01