Sista inlägget först på nästa sida
8 inlägg
• Sida 1 av 1
Sista inlägget först på nästa sida
Jag vill att det sista inlägget på en sida flyttas till första plats på nästa sida när nästa inlägg kommer. Kanske de två sista. Erfarenheten säger mig att många missar dem nu.
Re: Sista inlägget först på nästa sida
(Bump) Flyttas eller kopieras till första plats på nästa sida. Erfarenheten säger mig fortfarande att många missar dem nu.
Om inte det går så öka trådantalet per sida till 25 (nu 24) så blir det lättare att räkna ut huruvida ens genomtänkta inlägg kommer att hamna längst ner.
Om inte det går så öka trådantalet per sida till 25 (nu 24) så blir det lättare att räkna ut huruvida ens genomtänkta inlägg kommer att hamna längst ner.
Varför missar man lättare inlägg som kommer på plats 24 på varje sida?
Förstår inte heller riktigt.. jag läser alla inlägg på en sida, sen klickar jag på pilen som går till nästa sida. Det är i anslutning till sista inlägget. Lika tydligt på telefonen i Tapatalk. Det går inte att missa inlägg på det sättet jag läser.. gör du annorlunda?
För att det tycks vara vanligt att bara läsa senaste sidan. Att för säkerhets skull kolla om nåt inlägg tillkommit på förra sidan är för besvärligt... Ju längre ner på näst sista sidan desto större risk att bli oläst. Antalet på varje sida har förstås inte med detta att göra.
Hmm då kan jag tipsa om den gula pilen vid varje trådtitel i listan. Den hoppar till första olästa inlägg. Tog ett tag innan jag hittade den.. innan dess körde jag med "senaste inlägg".
Om man kör Tapatalk kan man välja så att den alltid visar första olästa när man klickar i unread/participated-listorna.
Om man kör Tapatalk kan man välja så att den alltid visar första olästa när man klickar i unread/participated-listorna.
Samma princip som i somliga talböcker, den nya skivan/kassetten börjar med sista meningen från förra.
Och ni hade ju nåt liknande förut, fast då var det första inlägget som syntes överst.
Och ni hade ju nåt liknande förut, fast då var det första inlägget som syntes överst.
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Jag köper den anledningen, men den är separat från vad TS beskrev.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter