TMNT Teenage mutant ninja turtles
13 inlägg
• Sida 1 av 1
TMNT Teenage mutant ninja turtles
[img]http://album.lunarstorm.se/FullSize/0bc/{0BC54E45-0E32-4628-9268-C100A121839C}.jpg[/img]
Jag är totalt galen i allting som har med dessa o göra. Någon som tycker som jag? Skulle vara roligt o prata med er då!!!
Admin: flyttade tråden från Aspergare Off-Google. Denna tråd innehåller inga inlägg som skrevs efter det att Aspergare Off-Google gjordes dold vilket betyder att de som medverkat inte behövde tillfrågas.
Jag är totalt galen i allting som har med dessa o göra. Någon som tycker som jag? Skulle vara roligt o prata med er då!!!
Admin: flyttade tråden från Aspergare Off-Google. Denna tråd innehåller inga inlägg som skrevs efter det att Aspergare Off-Google gjordes dold vilket betyder att de som medverkat inte behövde tillfrågas.
Senast redigerad av Donnieee 2011-05-04 10:31:22, redigerad totalt 1 gång.
Saninaé skrev:Leonardo är emo, Donatello pillar med mekanik hela tiden. Rafael och Michelangelo kan jag inte skilja på.
Rafel is cool, Michelangelo is a party dude. Om jag inte minns helt fel.
Senast redigerad av sssssm 2011-05-04 10:31:23, redigerad totalt 1 gång.
Jag blev Leonardo på Facebooks test. Så blev 75%. Tror testet är kass Mina favoriter är Michelangelo och Donatello, jag har dem i lådan med gamla leksaker. Jag har även syrrans Rafael liggande någonstans...
Senast redigerad av MsTibbs 2011-05-04 10:31:23, redigerad totalt 1 gång.
Jamen perfekt, då har du ju dina två polare nära till hands.MsTibbs skrev:Jag blev Leonardo på Facebooks test. Så blev 75%. Tror testet är kass Mina favoriter är Michelangelo och Donatello, jag har dem i lådan med gamla leksaker. Jag har även syrrans Rafael liggande någonstans...
För övrigt, en halvt relaterad bild:
Senast redigerad av nitro2k01 2011-05-04 10:31:24, redigerad totalt 1 gång.
Återgå till Intressanta intressen