Vilken är er favoritfärg?
48 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Vilken är eran favoritfärg?
Jag har flera färger jag tycker lika mkt om nämligen, alla lila och blålila färger, alla grönblåa färger och rosa. Sen är jag även väldigt förtjust i orange.
- KaosPrinsessa
- Anslöt: 2010-10-10
Mat och dryck får gärna ha starka, klara färger men inte min klädsel eller min inredning. När det kommer till inredning gillar jag det sobra. Mahogny, mässing, rost, vintage-look, det ska vara dunkelt och det ska vara lite udda inredningsdetaljer.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Apropå inredning. Skulle gärna bo i detta hus:
och inreda det typ så här
och så här
mmm underbart <3 rosa, rokoko-aktigt, gulligt och prinsessliknande... jag skulle inte kunna få ett bättre rum än så.
och inreda det typ så här
och så här
mmm underbart <3 rosa, rokoko-aktigt, gulligt och prinsessliknande... jag skulle inte kunna få ett bättre rum än så.
- KaosPrinsessa
Herrejävlagud så mycket rosa. För övrigt så förstår jag inte den här fixeringen vid Hello Kitty. Vad är grejen?
Nefarious skrev:Herrejävlagud så mycket rosa. För övrigt så förstår jag inte den här fixeringen vid Hello Kitty. Vad är grejen?
Grejen (för min del och förmodligen för de flesta andra) är att Hello Kitty är söt ^^
Hon har dessutom funnits sen 1972, fast blev inte vanlig i Sverige förens början av 2000-talet tyvärr. Själv kom jag i kontakt med Hello Kitty när jag var 7 år.
Om nått inte är gulligt eller vackert på något sätt enligt mig ser inte jag någon anledning till att ha på sig eller äga prylen. Men är prylen däremot gullig eller vacker (oftast både och) så kan jag göra det mesta för att få äga den ^^
- KaosPrinsessa
KrigarSjäl skrev:Beror på sammanhang. Jag gillar att klä mig i svart men det betyder inte att jag gillar svart mat t.ex.
Och vad är det för fel på blodpudding!?
KaosPrinsessa skrev:Nefarious skrev:Herrejävlagud så mycket rosa. För övrigt så förstår jag inte den här fixeringen vid Hello Kitty. Vad är grejen?
Grejen (för min del och förmodligen för de flesta andra) är att Hello Kitty är söt ^^
Hon har dessutom funnits sen 1972, fast blev inte vanlig i Sverige förens början av 2000-talet tyvärr. Själv kom jag i kontakt med Hello Kitty när jag var 7 år.
Om nått inte är gulligt eller vackert på något sätt enligt mig ser inte jag någon anledning till att ha på sig eller äga prylen. Men är prylen däremot gullig eller vacker (oftast både och) så kan jag göra det mesta för att få äga den ^^
KAWAIIII!
Rum två var sött, rum ett gör ont i ögonen.
När jag var liten gillade jag Sanrio-figurer som Hello Kitty, My Melody och Little Twin Stars. Har fortfarande en My Melody-kam någonstans.
I dag tycker jag att Chococat är sötast.
Kahlokatt skrev:KAWAIIII!
Rum två var sött, rum ett gör ont i ögonen.
När jag var liten gillade jag Sanrio-figurer som Hello Kitty, My Melody och Little Twin Stars. Har fortfarande en My Melody-kam någonstans.
I dag tycker jag att Chococat är sötast.
Hai hai hontoni kawaii desu ^-^
Min favorit är Kuromi, men det är svårt att få tag på sånna prylar här i Sverige. Hello Kitty är ju vanligast och sen kommer My Melody. Iof tillhör ju Kuromi My Meldoy serien men h*n brukar inte finnas med.
- KaosPrinsessa
Kahlokatt skrev:KaosPrinsessa skrev:Nefarious skrev:Herrejävlagud så mycket rosa. För övrigt så förstår jag inte den här fixeringen vid Hello Kitty. Vad är grejen?
Jag gillar inte alls designen på hello kitty. Mamegoma, där har vi nåt gulligt!
Nefarious skrev:Jag gillar inte alls designen på hello kitty. Mamegoma, där har vi nåt gulligt!
Ja Mamegoma är söt med ^^
- KaosPrinsessa
Jag föredrar Irezumi och Tebori...
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
KrigarSjäl skrev:Jag föredrar Irezumi och Tebori...
Visst det kan vara fint, men det är inte gulligt
- KaosPrinsessa
Jag gillar inte gulligt.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
Hello Kitty har nåt extra. Omedvetet söt, orädd, öppen, allvarsam, som ett barn som upplever världen.
Min kille på 3 år gillar Hello Kitty och nu gör jag också det. Han är så söt när han springer omkring och kramar sin rosa med hunddräkt och sin röda med jordgubbskostym.
- Angelic Fruitcake
- Anslöt: 2010-05-21
Angelic Fruitcake skrev:Min kille på 3 år gillar Hello Kitty och nu gör jag också det. Han är så söt när han springer omkring och kramar sin rosa med hunddräkt och sin röda med jordgubbskostym.
En av ledarna i den ungdomsgrupp för personer med npf om jag är med i har också en son som älskar Hello Kitty ^^
- KaosPrinsessa
KaosPrinsessa skrev:KrigarSjäl skrev:Jag föredrar Irezumi och Tebori...
Visst det kan vara fint, men det är inte gulligt
Det är bättre än gulligt.
Nefarious skrev:Det är bättre än gulligt.
Inte för mig ^^
- KaosPrinsessa
Återgå till Intressanta intressen