Pemer-sommar 2011 #1: Ming Palace 7/6
13 inlägg
• Sida 1 av 1
Pemer-sommar 2011 #1: Ming Palace 7/6
Nu börjar det!
Tisdag 7 juni, gemensam middagsträff på Ming Palace vid Mariatorget.
På den stora dagen samlas vi vid Mariatorgets T-baneuppgång "Mariatorget", i hörnet Wollmar Yxkullsgatan/Swedenborgsgatan klockan 18.00 och traskar bort till restaurangen till 18.15.
Anmäl här och/eller via pm att du vill komma. Föredrar att kunna dra en gräns för fler anmälningar framåt måndag någon gång. Preliminärbokat för 20 personer, men jag ska stämma av typ måndag om det blir lite fler eller lite färre.
Restaurangen har hemsida med bl a menyn tillgänglig: http://www.ming-palace.se/
Tisdag 7 juni, gemensam middagsträff på Ming Palace vid Mariatorget.
På den stora dagen samlas vi vid Mariatorgets T-baneuppgång "Mariatorget", i hörnet Wollmar Yxkullsgatan/Swedenborgsgatan klockan 18.00 och traskar bort till restaurangen till 18.15.
Anmäl här och/eller via pm att du vill komma. Föredrar att kunna dra en gräns för fler anmälningar framåt måndag någon gång. Preliminärbokat för 20 personer, men jag ska stämma av typ måndag om det blir lite fler eller lite färre.
Restaurangen har hemsida med bl a menyn tillgänglig: http://www.ming-palace.se/
Re: Pemer-sommar 2011 #1: Ming Palace 7/6
Jag funderar också på att komma. Frågan är om jag har råd och vågar/klarar av att äta bland folk jag inte riktigt känner.
- KaosPrinsessa
- Anslöt: 2010-10-10
Nu är jag väldigt set ute, men om det fortfarande är OK så anmäler jag mig härmed.
Jag har fortfarande en rejäl social baksmälla efter helgens äventyr (kryssning till Riga) så jag kommer nog inte att prata så mycket, men Kinamat är alltid gott!
Jag har fortfarande en rejäl social baksmälla efter helgens äventyr (kryssning till Riga) så jag kommer nog inte att prata så mycket, men Kinamat är alltid gott!
Helt okej! Alla är välkomna, hoppas bara hyfsat många "funderar på" kommer...
Jag har tyvärr inte råd. Har bara 200 kr kvar som ska räcka till den 17 :/
- KaosPrinsessa
- Anslöt: 2010-10-10
Tack själv!
Trevlig sommarstart! Tolv personer på MP, varav nio sedan strosade runt på Söder och slutligen skingrades vid Slussen.
Trevlig sommarstart! Tolv personer på MP, varav nio sedan strosade runt på Söder och slutligen skingrades vid Slussen.