Hur visar personer med asperger intresse
88 inlägg
• Sida 3 av 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Hur visar personer med asperger intresse
Mellan skrev:Jag ska ändå åka bort i höst i 5 månader så han får vänta ändå. Jag vet man låter ego men jag kommer ångra mig om jag inte åker har ju velat det hela livet att åka till iusa i 5 månader som jag ska i oktober- mars. om han verkligen gillar mig om det är så att vi skulle bli ihop i sommar så får han vänta till sen när jag kommer hem i mars!
Hej grattis till USA vad ska du göra där plugga eller bara resa runt?
jag vet inte vad du menar "Hur visar personer med asperger intresse" MEN jag har Special intressen "Datorer" jag är jätteeeeeeeeeeeeeeeeeeee duktig.... fattar ingen annan förstår som mig Helt konstigt ingen lärde mig hur man ska laga datorer och sådär jag bara kan??????????
Mattias14 skrev:jag vet inte vad du menar "Hur visar personer med asperger intresse" MEN jag har Special intressen "Datorer" jag är jätteeeeeeeeeeeeeeeeeeee duktig.... fattar ingen annan förstår som mig Helt konstigt ingen lärde mig hur man ska laga datorer och sådär jag bara kan??????????
Tråden handlar om hur personer med Aspergers Syndrom visar att de är intresserade av en annan person. Kära i eller "dragna till" en annan människa.
Läsa engelska och vara borta hela november, december, januari, februari och mars. Tål ej en vinter till i sverige så jag åker till florida och ska läs engelska med sts eller ef i 5 § månad
Mellan skrev:Läsa engelska och vara borta hela november, december, januari, februari och mars. Tål ej en vinter till i sverige så jag åker till florida och ska läs engelska med sts eller ef i 5 § månad
Grattis låter ju hur trevligt som helst Själv tål jag inte heller Svensk vinter det är så mörkt och grått i Stockholm solen är bara uppe 6 timmar den mörkaste dagen på året och jag tycker att det verkligen känns.
grattis.Mellan skrev:Oläst inläggav Mellan » 2011-06-03 22:27:49
Har du frågat honom vad han tycker om förhållande? Det går inte att förlita sig på vad andra säger.
Smygtittande?
jag brukar titta på min tjej i smyg, inte för de behövs egentligen men jag gillar att titta på henne för jag älskar henne
jag brukar titta på min tjej i smyg, inte för de behövs egentligen men jag gillar att titta på henne för jag älskar henne
Neko-chan skrev:Smygtittande?
Du är ju som mig!
Ja jag vet att jag skulle nog aldrig våga göra nåt. Det skulle nog tyvärr förbli min hemlighet om jag skulle va intresserad av nån.
Bara en liten kommentar, aspergare spelar många spel...
- litenhummer93
- Får inte posta
- Anslöt: 2011-06-04
Kan ej umgås med han längre. Får bara starkare känslor för varje gång!
litenhummer93 skrev:Bara en liten kommentar, aspergare spelar många spel...
Vas för spel? dislike spelet?
Jag pratar mer med honom, visar intresse för personen genom att fråga honom om "relevvanta saker", plockar fram rådjursögonen och den inneboende charmen...
- Fighterbabe
- Anslöt: 2007-10-26
Jag svamlar och tar mycket ögonkontakt (det gör jag annars bara med familj och nära vänner).
Han är ju så jävla gullig alltsåFighterbabe skrev:Jag pratar mer med honom, visar intresse för personen genom att fråga honom om "relevvanta saker", plockar fram rådjursögonen och den inneboende charmen...
Nu räcker det. Istället för att skriva om hur gullig han är på ett forum får du lov och säga det åt honom.
Meppe skrev:Nu räcker det. Istället för att skriva om hur gullig han är på ett forum får du lov och säga det åt honom.
Va? Jag har inte sagt att någon är gullig... Jag svarade på hur JAG visar för någon att jag är intresserad... Ingen specifik person jag tänker på...
- Fighterbabe
Mellan skrev:Han är ju så jävla gullig alltsåFighterbabe skrev:Jag pratar mer med honom, visar intresse för personen genom att fråga honom om "relevvanta saker", plockar fram rådjursögonen och den inneboende charmen...
Vem? Jag syftade inte på någon specifik person med det inlägget.
- Fighterbabe
Fighterbabe, mitt inlägg var riktat till Mellan. Läs första inlägget, och det framgår vem han menar.
Meppe skrev:Fighterbabe, mitt inlägg var riktat till Mellan. Läs första inlägget, och det framgår vem han menar.
Sorry, my bad! Jag läser (som vanligt) inte alla inlägg innan jag uttalar mig...
- Fighterbabe
Inga problem, jag börjar tappa räkningen på hur många gånger jag uttalat mig om ett halvt inlägg eller något liknande själv.
Aspergare visa sina känslor ofta väldigt tydligt var det sig är glädje sorg eller aggresivitet. Jag har själv asperger. Och jag visar intresse tydligt om jag är kär i en kille. Genom att va mycket med den killen säga komplimanger ofta m.m
- miss_green1
- Anslöt: 2011-06-29
Precis denna tråd handlar om kärlek för aspergare och inget annat
- miss_green1
- Anslöt: 2011-06-29
Återgå till Att leva som Aspergare