Mår skit just nu.
Re: Mår skit just nu.
Alien skrev:kullan skrev:äh ska jag va ärlig så tappade jag sugen när jag ett annat avhopp.Så om nån övertalar honom så....
Men det tycker jag verkar orättvist mot alla andra forumister som varit snälla och trevliga och som vill träffa dig. Är der bara en som betyder nåt!
Om jag förstår treeman rätt så tänker han komma ändå!
nätdejting är jag nog rätt så emot.jag har en kravlista som ingen kommer att kunna matcha.så jag ger upp.Jag är van vid min ensamhet och hur ont den än gör just nu så vet jag åtminstone vad det är.det är slut nu.har gett upp.
Miche skrev:Om jag förstår treeman rätt så tänker han komma ändå!
jag har inte bestämt mig än.det kommer att märkas vilket beslut jag tar.
Alien skrev:Men det tycker jag verkar orättvist mot alla andra forumister som varit snälla och trevliga och som vill träffa dig. Är der bara en som betyder nåt!
jag vart lite aspig bara.det var en detalj som felade och detaljer är ju man noga med.
treeman skrev:Bra du ska komma kullan. Du har ju betalt tågbiljetterna och allt också.
japp så nu kommer jag ändå.jag har en vecka på mig att rycka upp mig.....
kullan skrev:treeman skrev:Bra du ska komma kullan. Du har ju betalt tågbiljetterna och allt också.
japp så nu kommer jag ändå.jag har en vecka på mig att rycka upp mig.....
Ja det är ju ett antal dagar. Jag har redan börjat peppa mig själv inför träffen.
Fixar fram mingel-repliker och annat gulle-gull. Hehe
Så jobbigt att bara gå fram till en grupp och stirra 1 minut och sen smyga iväg sakta...
treeman skrev:Fixar fram mingel-repliker och annat gulle-gull.
Inte nödvändigt på en träff med Aspisar, det är helt ok att sitta helt tyst och bara vara, likaväl som att prata om sina specialintressen...
ok nu var vi där igen.Just nu känns det jobbigt.Ensamheten känns på nåt sätt mer efter träffen.
Fixar ingenting just nu.Jag grinar minst en gång om dan.Känner en tärande sorg.Det är nog det jag känner av.skulle behövt nån hos mig nu.Bara jag slapp va ensam.suck!
Fixar ingenting just nu.Jag grinar minst en gång om dan.Känner en tärande sorg.Det är nog det jag känner av.skulle behövt nån hos mig nu.Bara jag slapp va ensam.suck!
*sympatiserar*
- Tintomara Ariadne
- Anslöt: 2009-03-04
kullan skrev:ok nu var vi där igen.Just nu känns det jobbigt.Ensamheten känns på nåt sätt mer efter träffen.
Men nu har du klarat av första träffen, dags att se fram emot andra träffar!
Det hjälper inte tillräckligt mot tomheten just nu och saknaden av en partner, men det är ett ljus i mörkret.
Mitt liv har kraschlandat och jag orkar inte resa mig upp.Och nu har jag börjat funderat på saker och ting.
Flytt från Mora: Börjar undra om det är nån ide.Kommer antagligen inte se de öppna dörrana som folk öppnar åt mig uta går förbi.
Träffa en partner: Låter som en utopi.och det är kanske så att JAG inte skulle fixa nån relation.Jag vet inte.
Min aktivitet på forumet: jag kanske kommer att dra ner på min akivitet här på forumet ett tag.vissa dar kanske jag bara kollar om jag fått nåt PM.De som har mig på MSN och fb kommer kanske inte finna mig där på ett tag.jo jag tänker nästan dra mig undan ett tag tror jag.Jag behöver nog det.
Flytt från Mora: Börjar undra om det är nån ide.Kommer antagligen inte se de öppna dörrana som folk öppnar åt mig uta går förbi.
Träffa en partner: Låter som en utopi.och det är kanske så att JAG inte skulle fixa nån relation.Jag vet inte.
Min aktivitet på forumet: jag kanske kommer att dra ner på min akivitet här på forumet ett tag.vissa dar kanske jag bara kollar om jag fått nåt PM.De som har mig på MSN och fb kommer kanske inte finna mig där på ett tag.jo jag tänker nästan dra mig undan ett tag tror jag.Jag behöver nog det.
Sök hjälp kullan! Jag brukar inte vara någon förespråkare för detta och har själv inte varit i den situationen men som du har beskrivit saken tror jag att det är läge att kolla upp medicinering. Det kan hända att du behöver det för att få ork att bryta dig ur den här situationen.
- Bjäbbmonstret
- Anslöt: 2007-11-15
Här i Mora är det inte så jävla lätt att bara om hjälp.Nä det är en massa väntetid och annat tjafs.
Dessutom vet jag inte om jag skulle orka med en flytt.Jag har ingen som hjälper mig och det är för mycket grejor runt omkring.Jag orkar inte.Jag står ensam i detta och nu skiter jag i det.
Som allt annat så blir det kraschlandnig av allt.
Dessutom vet jag inte om jag skulle orka med en flytt.Jag har ingen som hjälper mig och det är för mycket grejor runt omkring.Jag orkar inte.Jag står ensam i detta och nu skiter jag i det.
Som allt annat så blir det kraschlandnig av allt.
Det skadar ju inte att försöka gå till en läkare, eller hur? Det kan ju inte bli värre. Jag äter Cipralex och Lamictal mot min depression, som alltid kommer tillbaka annars. Även min depression skulle säkert ha kunnat undvikas om livet vore annorlunda, men nu är det ju som det är. Det spelar ju egentligen ingen roll vem som skriver ut medicinen, om det är en stafett-läkare eller en total idiot. Huvudsaken är att du får den!
Hoppas du mår bättre snart. Du vågade åtminstone åka på träffen. Det är ett stort steg! Här sitter en fegis som längtar efter likasinnade, men som inte vågat ta steget. Kram!
Hoppas du mår bättre snart. Du vågade åtminstone åka på träffen. Det är ett stort steg! Här sitter en fegis som längtar efter likasinnade, men som inte vågat ta steget. Kram!
- svartamolnet
- Anslöt: 2009-09-25
kullan skrev:Dessutom vet jag inte om jag skulle orka med en flytt.Jag har ingen som hjälper mig
Jag har hjälpt två personer på forumet att flytta, den ena från Västmanland till Stockholm (fast det var inte jag som körde forumisten och dennes grejer till Stockholm, det sköttes av en annan forummedlem men innan det var klart bodde h*n hos mig och min familj), den andra inom Stockholm.
Nog kan jag hjälpa även en Morabo att komma hit...
Det är inte bara själva flytten av mig och bohaget som är jobbigt.Alla andra grejor som måste fixas.Jag får Ångest bara jag tänkar på hur min senaste flytt var.Den var ett kaos.Stress och en massa kaos.Vill inte uppleva det en gång till.
kullan skrev:Det är inte bara själva flytten av mig och bohaget som är jobbigt.
Jo, jag vet, men det blir till ett ställe där du har många gånger bättre chans att träffa människor som du trivs att vara tillsammans med vilket gör att du mår bättre.
Är inte det en morot nog?
kullan skrev:Mitt liv känns helt jävla värdelöst just nu.Jag menar vem fan bryr om jag försvann.Det skulle nog bara va skönt för vissa.
Miche skrev:Är inte det en morot nog?
Jag vet inte längre.Jag är i en negativ spiral just nu och jag tvivlar på väldigt mycket.Så vi får se......
Alltså det jag är mest nervös för är att jag måste ut ur denna lägenhet innan jag får komma in till den nya.Vart tar jag vägen då. Jag vet inte om jag kan räkna med att få bo hos farsan.så bra relation har vi inte.
kullan skrev:Alltså det jag är mest nervös för är att jag måste ut ur denna lägenhet innan jag får komma in till den nya.
Det normala är att man säger upp sitt gamla kontrakt först när man har klart med inflyttningsdatum till den nya bostaden så det brukar aldrig vara något problem.
Miche skrev:Det normala är att man säger upp sitt gamla kontrakt först när man har klart med inflyttningsdatum till den nya bostaden så det brukar aldrig vara något problem.
jo jag vet det.
Återgå till Övriga Aspergerfrågor