Forumträff i Norrköping 28 maj 2011
Re: Forumträff i Norrköping 28 maj 2011
Stort tack till Arkimedes och nu andra för en underbart kul träff. Hoppas det snart blir fler vid lämpliga tidpunkter.
En hel del trevliga diskussionsinlägg när du väl kom igång dock.Tintomara Ariadne skrev:Så roligt det var att träffa alla! Jag önskar att jag hade pratat mer med folk, men jag var dessvärre lite paralyserad i början.
+1Tintomara Ariadne skrev:Det här gör vi om!
- Mellanvärld
- Anslöt: 2010-11-28
Very nice and fun!
- Pythagoras
- Ny medlem
- Anslöt: 2011-01-05
Det värsta är att jag inte minns vilka jag pratade med och vilka ansikten som var till vilka namn typ :/
- KaosPrinsessa
- Anslöt: 2010-10-10
Hej!
Mycket trevligt!
Saknar alla redan. Dygnet gick så fort.
Hälsningar
Lilla Gumman
Mycket trevligt!
Saknar alla redan. Dygnet gick så fort.
Hälsningar
Lilla Gumman
- Lilla Gumman
- Anslöt: 2007-08-01
Miche skrev:Pemer skrev:Och minitacon Putte tackar för den skojiga utflykten och hälsar glatt. Nu är han hemma i vår frys igen!
Vår?
Puttes och din eller någon annans frys och din?
Ja, Puttes och min, förstås. Hade jag blivit med något slags sambo är jag rätt säker på att det hade hörts...
Pemer skrev:Ja, Puttes och min, förstås. Hade jag blivit med något slags sambo är jag rätt säker på att det hade hörts...
Äsch, det är ju Putte som är din sambo, förhållandet ligger dock på is eller så är det bara lite frostigt!
Mellanvärld skrev:En hel del trevliga diskussionsinlägg när du väl kom igång dock.Tintomara Ariadne skrev:Så roligt det var att träffa alla! Jag önskar att jag hade pratat mer med folk, men jag var dessvärre lite paralyserad i början.+1Tintomara Ariadne skrev:Det här gör vi om!
Åh, tack Mellanvärld! Det värmer.
- Tintomara Ariadne
- Anslöt: 2009-03-04
Jag tycker Norrköping var den ultimata platsen för denna träff med tanke på lokalen.
Synd att det inte fanns något bra ställe där man kunde få vara ifred, okej utomhus men där var det antingen någon eller så kom det någon.
Zirre skrev:Synd att det inte fanns något bra ställe där man kunde få vara ifred, okej utomhus men där var det antingen någon eller så kom det någon.
Jag var ifred på toaletten ett antal gånger. Fast det kanske inte definieras som "bra ställe".
treeman skrev:Jag var ifred på toaletten ett antal gånger.
Jag också!
Sheyen skrev:treeman skrev:Jag var ifred på toaletten ett antal gånger.
Jag också!
+1 lol
treeman skrev:Sheyen skrev:treeman skrev:Jag var ifred på toaletten ett antal gånger.
Jag också!
+1 lol
Treeman: Vadå lol, något du tyckte va kul?
Zirre skrev:Treeman: Vadå lol, något du tyckte va kul?
Jag tyckte det lät kul, det som Sheyen sa.
Zirre varför fick du inte vara ifred? I ena köket var det rätt tomt hela tiden.
Inte i det med kyl/frys/kaffekokare utan det andra.
treeman skrev:Zirre varför fick du inte vara ifred? I ena köket var det rätt tomt hela tiden.
Det var för mycet folk på alla ställen för att man skulle kunna vara ensam.
treeman skrev:Zirre varför fick du inte vara ifred? I ena köket var det rätt tomt hela tiden.
Ja, precis. För i det andra köket (som har kyl/frys/kaffekokare) händer det häftiga grejer! Där visade jag och Fenren våra bröst för Pemer, bland annat.
Sheyen skrev:Ja, precis. För i det andra köket (som har kyl/frys/kaffekokare) händer det häftiga grejer! Där visade jag och Fenren våra bröst för Pemer, bland annat.
+1
Zirre skrev:treeman skrev:Zirre varför fick du inte vara ifred? I ena köket var det rätt tomt hela tiden.
Det var för mycet folk på alla ställen för att man skulle kunna vara ensam.
Man kunde ha gått iväg nånstans en bit och suttit ensam tror jag. Utomhus då. Fast inte utanför dörren utan längre bort.
Sheyen skrev:treeman skrev:Zirre varför fick du inte vara ifred? I ena köket var det rätt tomt hela tiden.
Ja, precis. För i det andra köket (som har kyl/frys/kaffekokare) händer det häftiga grejer! Där visade jag och Fenren våra bröst för Pemer, bland annat.
Sheyen: Kan du vara lite mindre ironisk tack, jag fattar noll av vad du skriver.
Zirre skrev:Sheyen skrev:treeman skrev:Zirre varför fick du inte vara ifred? I ena köket var det rätt tomt hela tiden.
Sheyen: Kan du vara lite mindre ironisk tack, jag fattar noll av vad du skriver.
Jag var inte ironisk.
treeman skrev:Man kunde ha gått iväg nånstans en bit och suttit ensam tror jag. Utomhus då. Fast inte utanför dörren utan längre bort.
Jag försökte.
Zirre skrev:Sheyen: Hepp
Sheyen och Fenren visade sin bröst för Pemer. Det är sant. Inget skämt eller ironi. Det hände.