Forumträff i Norrköping 28 maj 2011
Re: Forumträff i Norrköping 28 maj 2011
Tack så mycket för en jättetrevlig träff!
Stort tack till Arkimedes som gjorde ett jättebra jobb med att anordna denna träff!!!
Ett stort tack till AAF nkpg som ställde upp med lokal mm.
Hoppas ni hade en trevlig söndag också. Jag var pga lägenhetsvisning tyvärr tvungen att åka hemåt tidigt på söndag morgon.
Stort tack till Arkimedes som gjorde ett jättebra jobb med att anordna denna träff!!!
Hoppas ni hade en trevlig söndag också. Jag var pga lägenhetsvisning tyvärr tvungen att åka hemåt tidigt på söndag morgon.
Mer detaljer nu!
- Hundralappen
- Anslöt: 2009-01-16
Så roligt det var att träffa alla! Jag önskar att jag hade pratat mer med folk, men jag var dessvärre lite paralyserad i början.
Det här gör vi om!
Det här gör vi om!
- Tintomara Ariadne
- Anslöt: 2009-03-04
Tintomara Ariadne skrev:Så roligt det var att träffa alla! Jag önskar att jag hade pratat mer med folk, men jag var dessvärre lite paralyserad i början.
Ganska vanligt och det gällde nog de flesta (dock uppenbarligen inte alla...)
Väldigt roligt att få ett ansikte till några av nicken här inne. Bra initiativ och ypperligt genomfört.
Någon mer som känner sig urlakad idag?
Någon mer som känner sig urlakad idag?
- Sammelsurium
- Anslöt: 2009-11-29
Tackar Arkimedes, Marxisten och alla andra för en jättetrevlig träff och hoppas att detta upprepas nästa år.
- DefinitivtInteAnonym
- Anslöt: 2009-11-29
Hemma. Konstig känsla. Trött men med en saknad och längtan efter mer. Skönt att det blir massor mer på hemmaplan 16-21 juni (diskret länk), men då är jag förstås arrangör också. Men till Norrköping återvänder jag gärna fler gånger!
Intressant upplevelse att få skriva autografer både på papper och på kroppar...
Jättetack till Arkimedes och alla vapendragare för en suveränt upplagd träff!
Intressant upplevelse att få skriva autografer både på papper och på kroppar...
Jättetack till Arkimedes och alla vapendragare för en suveränt upplagd träff!
Kristofer skrev:Stort tack till Arkimedes som gjorde ett jättebra jobb med att anordna denna träff!!!
Håller verkligen med.
- KaosPrinsessa
- Anslöt: 2010-10-10
DefinitivtInteAnonym skrev:Tackar Arkimedes, Marxisten och alla andra för en jättetrevlig träff och hoppas att detta upprepas nästa år.
Tack själv definitivtinteanonym.
Och tack Arkimedes och alla andra för en dundertrevlig träff.
Speciellt ett dundertack till Miche för väldens trevligaste alfapetparti.... Odrill, haha... Kommer jag minnas länge.
Det var spännande att ha varit med.
Somnade i Mats bil på väg tillbaka till Stockholm.
Zirre skrev:Somnade i Mats bil på väg tillbaka till Stockholm.
+1
marxisten skrev:Speciellt ett dundertack till Miche för väldens trevligaste alfapetparti.... Odrill, haha... Kommer jag minnas länge.
Sounds DAZLIOUS!
Bra att ni har haft det trevligt!
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Zirre skrev:Det var spännande att ha varit med.
det var två som sov i min bil med, trots att jag hade Irlands bidrag till årets esc på repeat...
Härligt jobbat Acke! det här gjorde du helt fantastiskt bra
Fenren skrev:Härligt jobbat Acke! det här gjorde du helt fantastiskt bra
+1
Tack för en jättebra träff... rejält trött nu... undrar hur i hela friden jag ska kunna hålla mig vaken i tolv timmar till... jobba, jobba....
Hemma
Tackar såklart också för en väl arrangerad träff och en massa trevliga forumister.
Intygar att Zirre vaknade med sömning röst någonstas i Tullinge
Vi hittade även välbehövlig mat på Pizza hut strax innan skogen tog vid utanför Norrköping.
Tackar såklart också för en väl arrangerad träff och en massa trevliga forumister.
Intygar att Zirre vaknade med sömning röst någonstas i Tullinge
Vi hittade även välbehövlig mat på Pizza hut strax innan skogen tog vid utanför Norrköping.
Jag vill tacka arkemedes för en välplamnerad och lyckad helg i norrköping.
Alla forumister som jag träffade i Norrköping,ni är skittrevliga.Saknar er redan
Syna förhoppningsvis snart på nån träff.
Alla forumister som jag träffade i Norrköping,ni är skittrevliga.Saknar er redan
Syna förhoppningsvis snart på nån träff.
Sheyen skrev:Det var jättekul på forumträffen! Jag träffade jättemånga forumister och jag kramade Forumguden flera gånger!
Nu har jag ont i huvudet och är trött, hehe.
Haha, grymma tröjor! Man ser vem som tillhör vem!
Synd att man inte kunde komma på träffen.. Jag fyllde ju år och allt i helgen.. Fast det blir säkert något mer tillfälle i framtiden hoppas jag..
Tack Arkemedes det var en trevlig träff. Jag var väldigt skeptisk när jag åkte hemifrån men det blev bättre än jag trodde och så fick jag ett ansikte på dom på forumet det var kul. Att vara i tysta rummet tyckte jag om även om vi inte var så tysta. Det är lättare i små grupper,men jag lär mig att försöka vara social. Jag har ju tränat på att inte vara det i 64 år. Tack igen för träffen
Och minitacon Putte tackar för den skojiga utflykten och hälsar glatt. Nu är han hemma i vår frys igen!
nano skrev:Vi hittade även välbehövlig mat på Pizza hut strax innan skogen tog vid utanför Norrköping.
Ah, det förklarar varför vi inte såg Mats bil igen!
Pemer skrev:Och minitacon Putte tackar för den skojiga utflykten och hälsar glatt. Nu är han hemma i vår frys igen!
Vår?
Puttes och din eller någon annans frys och din?