Hur läser ni Aspergerforum?
15 inlägg
• Sida 1 av 1
Re: Hur läser ni Aspergerforum?
Jag bläddrar via Forumindex i dom trådar jag för stunden är nyfiken på.
"nya inlägg"
Ibland kollar jag mina egna när jag misstänker eller vet att jag missat nån.
Ibland kollar jag mina egna när jag misstänker eller vet att jag missat nån.
Banzai skrev:(med ögonen, vad annars )
Grattis, så du behöver inte använda blindskrift eller uppläsningsfunktioner (jag känner åtminstone till en medlem som har extremt dålig syn, jag vet inte hur denne medlem klarar av att läsa här)!
Utgår från forumindex och läser snabbt av om det kommit ngt nytt.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Miche skrev:Banzai skrev:(med ögonen, vad annars )
Grattis, så du behöver inte använda blindskrift eller uppläsningsfunktioner (jag känner åtminstone till en medlem som har extremt dålig syn, jag vet inte hur denne medlem klarar av att läsa här)!
Öhm... Missförstods mitt skämt eller skojar du tillbaka? Jag har sovit ca 2 timmar och ska iväg och ha terminens sista tenta så min hjärna fungerar inte optimalt. Jag hade ju inte tänkt att mitt inlägg skulle göra narr av personer med nedsatt syn...
Om det är ett skämt så uppskattas en liten " " så att jag ska förstå det. (Ber om ursäkt för tröghet)
Med nya inlägg, men saknar länken till "överst på sidan" som tidigare fans längs ner? i varje inlägg.
- lasseivägen
- Anslöt: 2009-07-20
Nya inlägg 9 ggr av 10. Ibland Min inlägg och Forumindex.
Ett annat och smidigt sätt att förflytta sig på en sida: post553225.html#p553225
lasseivägen skrev:Med nya inlägg, men saknar länken till "överst på sidan" som tidigare fans längs ner? i varje inlägg.
Ett annat och smidigt sätt att förflytta sig på en sida: post553225.html#p553225
- barracuber
- Anslöt: 2007-02-11
Banzai skrev:Missförstods mitt skämt eller skojar du tillbaka?
Sorry, glömde en
Här kommer det:
De som känner mig vet att jag ofta skämtar!
Forumindex. Sen klickar jag fram de underavdelningar som intresserar mig i egna fönster. Jag läser mycket sällan Barnavdelningen, träffar, IT-avdelningen och definitivt aldrig språkavdelningen.
OT
Jo, jag misstänkte det men jag känner dig inte så utan en liten smiley så blir jag osäker (jag hade ju kunnat trampat i det ökända klaveret).
/OT
Miche skrev:Banzai skrev:Missförstods mitt skämt eller skojar du tillbaka?
Sorry, glömde en
Här kommer det:
De som känner mig vet att jag ofta skämtar!
Jo, jag misstänkte det men jag känner dig inte så utan en liten smiley så blir jag osäker (jag hade ju kunnat trampat i det ökända klaveret).
/OT
Scrollklickar alla orangea kategorier.
- Hundralappen
- Anslöt: 2009-01-16
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter