Fotografering på forumträffen 28 maj 2011
113 inlägg
• Sida 4 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Fotografering på forumträffen 28 maj 2011
Sheyen skrev:Nu börjar jag bli lite nojjig. Läste i den där tråden som du länkade. Ska man kanske strunta i att åka? Kanske är säkrast.
Och just precis DÄR tycker jag att Sheyen fångade varför fighterbabe ska förbjudas komma, snarare än att indirekt hindra andra från att komma, genom sitt fotograferande.
Senast redigerad av Savanten Svante 2011-05-06 20:12:03, redigerad totalt 1 gång.
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Savanten Svante skrev:Fighterbabe skrev:Men för att undvika diskriminering så tycker jag att ALLA ska redogöra för exakt vad de tar med sig, när och hur de kommer använda ev. kameror. Så 31 stycken inlägg bör komma upp om Moggy får som hon vill...
Det är ju satan vad korkad du är.
Savanten Svante, detta inlägg får du en tillsägelse för. Det bryter mot denna forumregel:
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
• skriv på ett sådant sätt att du inte medvetet sårar andra.
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
Hennes fotograferande sårar andra, och om hon inte är direkt korkad så förstår hon det.
På förra sidan länkade jag till 10 sidor korkat skit från fighterbabe. Hon är korkad.
En varning till, tack.
På förra sidan länkade jag till 10 sidor korkat skit från fighterbabe. Hon är korkad.
En varning till, tack.
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
Fighterbabe skrev:Jag har inte tänkt attackera folk med kamerablixtar hela kvällen Nöjd så?
jag är inte nöjd förrän du kan garantera att jag inte fastnar på en enda bild. inte ens en liten bit av mitt byxben...
edit: angående omröstningen är det ganska klart att de negativa alternativen kommer att vinna. (alltså ingen fotografering eller fotografering på avsatt tid i avsatt rum) så du borde kunna svara på hur du kommer göra nu
Senast redigerad av Fenren 2011-05-06 20:21:03, redigerad totalt 1 gång.
Kolla tråden jag länkade till. Du kommer bara få tjafs från henne, eller lögnaktiga löften.
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
Svante, håll i dig själv nu bara. Var inte så korkad själv att du bannar dig från det här forumet. Du skulle bli svårt saknad och det vore överhuvudtaget djävligt onödigt. Jag tror det du vill säga går fram ändå.
Sheyen skrev:Savanten Svante skrev:Vi vet hur du betedde dig förra gången, och hur logisk du var då
Nu börjar jag bli lite nojjig. Läste i den där tråden som du länkade. Ska man kanske strunta i att åka? Kanske är säkrast.
+1
Här är länken post287407.html?hilit=fotografering#p287407
Senast redigerad av Dagobert 2011-05-06 20:28:28, redigerad totalt 2 gånger.
Zombie skrev:Svante, håll i dig själv nu bara. Var inte så korkad själv att du bannar dig från det här forumet. Du skulle bli svårt saknad och det vore överhuvudtaget djävligt onödigt. Jag tror det du vill säga går fram ändå.
Hmmm, ärligt talat skulle inte JAG sakna honom...
- Fighterbabe
- Anslöt: 2007-10-26
BTW, hur många tror att asperger står skrivet i pannan på dem?? Jag ser inte att det står på mig i alla fall... Eller är det för att ni inte vågar synas på samma bild som någon som ev. skulle se annorlunda ut?
- Fighterbabe
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
Fighterbabe skrev:BTW, hur många tror att asperger står skrivet i pannan på dem?? Jag ser inte att det står på mig i alla fall... Eller är det för att ni inte vågar synas på samma bild som någon som ev. skulle se annorlunda ut?
Det är inte vad diskussionen handlar om. Försök inte vrida det till att det är dom som inte vill hamna på bilder på FaceBook och liknande som måste försvara sin ståndpunkt.
Fighterbabe skrev:BTW, hur många tror att asperger står skrivet i pannan på dem?? Jag ser inte att det står på mig i alla fall... Eller är det för att ni inte vågar synas på samma bild som någon som ev. skulle se annorlunda ut?
Men för fan, Fighterbabe! Försök att förstå att vissa människor inte vill synas på bild!
För min egen del så är det så att jag har lagt upp några bilder på mig på forumet, men de bilderna är ganska otydliga och jag har fått för mig att man inte skulle kunna känna igen mig från bilderna, om man t.ex ser mig på stan.
Jag vill verkligen inte att du fotograferar mig. Jag lovar att din kamera kommer att ryckas ur händerna på dig direkt om du tar en endaste bild på mig.
Moggy skrev:Fighterbabe skrev:BTW, hur många tror att asperger står skrivet i pannan på dem?? Jag ser inte att det står på mig i alla fall... Eller är det för att ni inte vågar synas på samma bild som någon som ev. skulle se annorlunda ut?
Det är inte vad diskussionen handlar om. Försök inte vrida det till att det är dom som inte vill hamna på bilder på FaceBook och liknande som måste försvara sin ståndpunkt.
Nej, det här var "bara" en omröstning som gått långt utanför vad den egentligen handlade om. Jag har svarat på andras frågor i tråden så nu förväntar jag mig att de personerna svarar på MIN fråga...
- Fighterbabe
Fighterbabe skrev:Moggy skrev:Fighterbabe skrev:BTW, hur många tror att asperger står skrivet i pannan på dem?? Jag ser inte att det står på mig i alla fall... Eller är det för att ni inte vågar synas på samma bild som någon som ev. skulle se annorlunda ut?
Nej, det här var "bara" en omröstning som gått långt utanför vad den egentligen handlade om. Jag har svarat på andras frågor i tråden så nu förväntar jag mig att de personerna svarar på MIN fråga...
det handlar snarare om att jag inte vill ha bilder på mig som flyger runt i cyberrymden.
Om man röstade för "ANNAT" skulle man skriva i tråden, men det är ingen som har röstat för annat och dessutom gällde bara omröstningen för de som ska komma på träffen, men lik förbaskat är det folk som INTE ska komma som har lagt sig i....
- Fighterbabe
Fighterbabe skrev:Om man röstade för "ANNAT" skulle man skriva i tråden, men det är ingen som har röstat för annat och dessutom gällde bara omröstningen för de som ska komma på träffen, men lik förbaskat är det folk som INTE ska komma som har lagt sig i....
det kan knappast vara förbjudet för folk att komma med information om tidigare incidenter
Fenren skrev:Fighterbabe skrev:Om man röstade för "ANNAT" skulle man skriva i tråden, men det är ingen som har röstat för annat och dessutom gällde bara omröstningen för de som ska komma på träffen, men lik förbaskat är det folk som INTE ska komma som har lagt sig i....
det kan knappast vara förbjudet för folk att komma med information om tidigare incidenter
Kanske inte förbjudet, bara jälvigt onödigt!
2 år gammalt, i princip preskriberat även om det skulle blivit ett polisärende....
Senast redigerad av Fighterbabe 2011-05-06 20:48:07, redigerad totalt 2 gånger.
- Fighterbabe
Fighterbabe skrev:Fenren skrev:Fighterbabe skrev:Om man röstade för "ANNAT" skulle man skriva i tråden, men det är ingen som har röstat för annat och dessutom gällde bara omröstningen för de som ska komma på träffen, men lik förbaskat är det folk som INTE ska komma som har lagt sig i....
2 år gammalt, i princip preskribert även det skulle blivit ett polisärende....
ja, men det är ett bra argument för att vi vill ha förtydliganden från din sida angående fotografering och kamera
Fighterbabe, kommer du att ta med dig kameran och fotografera folk på forumträffen?
Fighterbabe skrev:Jag åker inte hemifrån utan min kamera -så DET så!
Fighterbabe skrev:kullan skrev:En fråga man kan atälla sig är om man ska förbjuda alla som har mobiler med kamera att ta med sig mobilen oxå?
Jag åker inte hemifrån utan mobilen heller...
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
Det lutar ju åt att det blir kameraförbud och vi vet ju alla hur Fighterbabe ser ut så vi kan ju alltid ta skift med att bevaka henne. Om nån skulle rycka kameran ur händerna på henne tippar jag att ingen kommer vittna till hennes fördel.
Zombie, jag hoppas att du kommer. Du är en av mina favoritforumister (animal undantaget givetvis ).
Zombie, jag hoppas att du kommer. Du är en av mina favoritforumister (animal undantaget givetvis ).
- Angelic Fruitcake
- Anslöt: 2010-05-21
Sheyen skrev:Fighterbabe, kommer du att ta med dig kameran och fotografera folk på forumträffen?
Svarar inte på det förrän omröstningen är klar. Jag svarade ju på din förra fråga, räckte inte det??
- Fighterbabe
Angelic Fruitcake skrev:Om nån skulle rycka kameran ur händerna på henne tippar jag att ingen kommer vittna till hennes fördel.
+1
Angelic Fruitcake skrev:Det lutar ju åt att det blir kameraförbud och vi vet ju alla hur Fighterbabe ser ut så vi kan ju alltid ta skift med att bevaka henne. Om nån skulle rycka kameran ur händerna på henne tippar jag att ingen kommer vittna till hennes fördel.
+1
låt oss bilda anti-foto-gardet!