Lista på mina intressen (ovanliga och vanliga)
8 inlägg
• Sida 1 av 1
Lista på mina intressen (ovanliga och vanliga)
Ovanliga intressen:
Dollfie/BJD ( bild på min BJD )
Lolita
Visual-kei
anime Konvent ( uppcon, närcon, whatevercon m.m, de finns många konvent i sverige)
cosplay
Vanliga intressen:
Tetris
Designa kläder
Olika klädstilar
Musik
Video redigering
Bild redigering
Rita
Språk
Dollfie/BJD ( bild på min BJD )
Lolita
Visual-kei
anime Konvent ( uppcon, närcon, whatevercon m.m, de finns många konvent i sverige)
cosplay
Vanliga intressen:
Tetris
Designa kläder
Olika klädstilar
Musik
Video redigering
Bild redigering
Rita
Språk
Re: Lista på mina intressen (ovanliga och vanliga)
Vi verkar ha lite lika intressen, är intresserad i det mesta som har med japansk kultur att göra, särskilt ungdomskulturen. Skulle gärna vilja ha en Dollfie men har inte haft råd och jag älskar att rita och jag är fascinerad i språk (särskilt asiatiska språk) ^-^
- KaosPrinsessa
- Anslöt: 2010-10-10
Film
Serier
Nalle Puh
Historia
Vampyrer
Kärlek
Skratta
+1000 till...
Serier
Nalle Puh
Historia
Vampyrer
Kärlek
Skratta
+1000 till...
Kaosprinsessa: Skulle inte förvåna mig om många med aspergers dras till den japanska kulturen, särskilt pop/sub-kulturerna, då dom är väldigt givande för sinnet
treeman: + 1000 til ja men de skulle bli en förfärligt lång lista
treeman: + 1000 til ja men de skulle bli en förfärligt lång lista
Neko-chan skrev:Skulle inte förvåna mig om många med aspergers dras till den japanska kulturen, särskilt pop/sub-kulturerna, då dom är väldigt givande för sinnet
Jag känner tyvärr få med AS och även få med samma intressen som mig och gillar de japansk kultur så är det främst att se anime och film och inte så mycket mer. Känner iof till ett par med AS som har japansk kampsport som specialintresse, fast de gillar inte mis så mycket då de tycker att jag är för barnslig (ibland läskig ) och för känslosam, dessutom är de killar och jag skulle vilja ha några tjejer att snacka med och inte bara killar, inte för att det är fel med killar men ibland vill man träffa/prata med tjejer.
- KaosPrinsessa
- Anslöt: 2010-10-10
Neko-chan skrev:treeman: + 1000 til ja men de skulle bli en förfärligt lång lista
Jo jag vill inte förstöra din tråd med 1000 rader juh!
KaosPrinsessa skrev:Neko-chan skrev:Skulle inte förvåna mig om många med aspergers dras till den japanska kulturen, särskilt pop/sub-kulturerna, då dom är väldigt givande för sinnet
Jag känner tyvärr få med AS och även få med samma intressen som mig och gillar de japansk kultur så är det främst att se anime och film och inte så mycket mer. Känner iof till ett par med AS som har japansk kampsport som specialintresse, fast de gillar inte mis så mycket då de tycker att jag är för barnslig (ibland läskig ) och för känslosam, dessutom är de killar och jag skulle vilja ha några tjejer att snacka med och inte bara killar, inte för att det är fel med killar men ibland vill man träffa/prata med tjejer.
..eller så vill man mest bara träffa schysta personer..
Jag gillar också Lolita och annan japansk subkultur.
Vad är den där dockan för något? Hur stor är den?
Vad är den där dockan för något? Hur stor är den?
Återgå till Intressanta intressen