Obesvarad, olycklig kärlek
29 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Obesvarad, olycklig kärlek
nallen och Tintomara Ariadne,
Tur att vi iallafall ser olika på relationer och schablonbilder och har olika behov och önskemål. Det är som med allt annat, vi är alla olika individer med olika tycke och smak.
Kanske var det nu inte det jag var mest hjälpt av att få höra...
Amari
Tur att vi iallafall ser olika på relationer och schablonbilder och har olika behov och önskemål. Det är som med allt annat, vi är alla olika individer med olika tycke och smak.
Kanske var det nu inte det jag var mest hjälpt av att få höra...
Amari
Tintomara Ariadne skrev:??? Jag känner varken igen mig själv eller de män jag har levt med i den schablonbilden. Dela allt? *rysningar*
Bara för att man själv inte lever schablonen så betyder det inte att den inte finns. Min bild är ungefär samma som Nallens men jag har inget emot att ha det så.
Förlåt, Amari, det var inte meningen att fara iväg i diskussionen. Om jag skall koppla det tydigare till ämnet så tycker jag ju inte alls att det du är ute efter i er relation är någonting orimligt (och inte något som bara kvinnor kan vilja ha). Det var det jag ville ha sagt; inte göra tråden till en diskussion om könsroller (sådana trådar finns ju redan).
- Tintomara Ariadne
- Anslöt: 2009-03-04
Tack Tintomara Ariadne!!!
@DIProgan, bra att du inte har nåt emot att ha det så om det är vad du har.
Amari
@DIProgan, bra att du inte har nåt emot att ha det så om det är vad du har.
Amari
Återgå till Att leva som Aspergare