Flash Programmering
15 inlägg
• Sida 1 av 1
Flash Programmering
Hej.
Jag är nyfiken på Flashprogrammering och skulle vilja ha lite tips på
länkar till bra tutorials, bra litteratur samt tips om lämplig editor/programvara...
Har tänkt konstruera enkla 2D och 3D spel och lite annat...
länkar till bra tutorials, bra litteratur samt tips om lämplig editor/programvara...
Senast redigerad av uniqueNr5 2011-05-04 11:12:26, redigerad totalt 1 gång.
5:an, frågan passar bättre i IT-forumet.
Snygg avatar förresten.
God forts!
/Barracuber
Snygg avatar förresten.
God forts!
/Barracuber
Senast redigerad av barracuber 2011-05-04 11:12:26, redigerad totalt 1 gång.
- barracuber
- Anslöt: 2007-02-11
Ja, detta hör väl hemma i IT-forumet men här är några sajter som jag tycker är bra:
Flash Developer Center
Flash Kit
Kirupa
ActionScript
Angående program så har jag bara jobbat med Macromedias numera Adobes.
Flash Developer Center
Flash Kit
Kirupa
ActionScript
Angående program så har jag bara jobbat med Macromedias numera Adobes.
Senast redigerad av Karl 2011-05-04 11:12:26, redigerad totalt 1 gång.
barracuber skrev:5:an, frågan passar bättre i IT-forumet.
Snygg avatar förresten.
God forts!
/Barracuber
Kanske du har rätt, men jag gissar att det finns en överrepresentation av datafantaster här att hjälpa en vilsen matematiker som bara behärskar 3 programmerings språk, väl.

Men jag välkomnar naturligtvis schyssta IT-länkar likväl.
Apropå min avatar. Tack! visst e hon fin?

Tack Karl för länkarna!
God forts!
Senast redigerad av uniqueNr5 2011-05-04 11:12:26, redigerad totalt 3 gånger.
vetej skrev:Du är matematiker... det är lite konstigt att du inte klarar av att googla. ;P
Jag tänkte du skulle göra det åt mej, vetej, så jag kan ägna min tid åt kaffe och MacMahon's planära partitions formler istället för trivialt googlande.

Re: Flash Programmering
uniqueNr5 skrev:Hej.