Hur får man citera?

Foruminformation postas här. Förslag och kritik är också välkommet.

Moderatorer: Alien, atoms

Hur får man citera?

Inläggav ufo » 2011-04-25 23:40:00

http://www.aspergerforum.se/post538127.html#p538127

Ovan nämnt inlägg duger inte enligt PM från moderator.
Enligt regeln:
*var noga med att citera korrekt.

Dock kan jag inte se någon regel som förbjuder en att använda Quote utan att citera någon forumist.
Att tråden som var seriös av TS(mig) tramsas sönder och handlar numera mer om sväljande av hundsperma blandat med tapetklister, glatt påhejat från två andra moderatorer är tydligen helt ok.

Jag orkar inte hålla på o tramsa nu, så jag skiter i vilket och tar en paus.
Fram till dess jag återkommer så vore jag tacksam om mnordgren kan låta bli att skicka en massa trams PM till mig.

Självklart är det ok att kontakta mig om det är av vikt. Hundsperma är det inte.
ufo

Anslöt: 2007-06-23

Re: Hur får man citera?

Inläggav Liebert » 2011-04-26 9:14:07

Väldigt tråkigt att din seriösa tråd "tramsades sönder", om det nu är en korrekt beskrivning av verkligheten. Tyvärr är det ändå inte tillåtet att använda gula rutor för att citera nyckelord från andra medlemmar, lägga till en egen text och tro att detta passerar för att den citerade medlemmens namn inte nämns. Naturligtvis är även detta en citatförvanskning och definitivt inte tillåtet på forumet.

För övrigt kommer medarbetarna på detta forum även fortsättningsvis hjälpa dig att tolka reglerna för att göra det lättare för dig att undvika överträdelser. Detta kommer naturligtvis också ske via pm.
Liebert
Grundare

Anslöt: 2005-10-10

Återgå till Regler, nyheter och synpunkter

Logga in