En till nykomling o/
6 inlägg
• Sida 1 av 1
En till nykomling o/
Hej alla på AS-forumet. Är 22 år och fick min diagnos lite luddigt när jag var 15. Nu för drygt 1 månad sen (har gått igenom en könsidentitetsutredning för att framställa min transsexualism vilket borde vara klart fram till slutet av månaden/nästa månad) så är det så att psykologen jag träffat tyckte att jag enbart hade aspie-drag, vilket jag själv håller med om.
Bor för tillfället hos min syster igen och lär flytta inom 2 månader. Vart strul med FK och fick inga pengar för drygt 6 månader...byte handläggare iallafall. Blir nog och studera ifall jag bli antagen senare i år.
Tänkte att det skulle vara trevligt och träffa andra som mig eller någon som faller in i början.
Over and out.
Bor för tillfället hos min syster igen och lär flytta inom 2 månader. Vart strul med FK och fick inga pengar för drygt 6 månader...byte handläggare iallafall. Blir nog och studera ifall jag bli antagen senare i år.
Tänkte att det skulle vara trevligt och träffa andra som mig eller någon som faller in i början.
Over and out.
- Apfelstrudel
- Ny medlem
- Anslöt: 2011-04-16
Re: En till nykomling o/
Välkommen! 0/
Har AS diagnos sedan 2009
lite relaterat till transsexualism så såg jag en väldigt bra film förra helgen
http://www.imdb.com/title/tt0248845/
riktigt bra faktiskt!
Har AS diagnos sedan 2009
lite relaterat till transsexualism så såg jag en väldigt bra film förra helgen
http://www.imdb.com/title/tt0248845/
riktigt bra faktiskt!
Välkommen hit!
Om du inte redan läser Trollhares blogg som rekommenderar jag den för just dig (och alla andra också iofs). Googla på namnet så hittar du dit.
Om du inte redan läser Trollhares blogg som rekommenderar jag den för just dig (och alla andra också iofs). Googla på namnet så hittar du dit.
- alfapetsmamma
- Anslöt: 2008-05-03
Välkommen!
Är du MtF eller FtM?
Jag är själv 22, transsexuell FtM, och helt klar med min transition. Fick AS-diagnos i samband med den psykologiska utvärderingen som gjordes när jag utreddes för transsexualism.
Du kan ju skicka ett PM om du har lust att snacka lite.
Är du MtF eller FtM?
Jag är själv 22, transsexuell FtM, och helt klar med min transition. Fick AS-diagnos i samband med den psykologiska utvärderingen som gjordes när jag utreddes för transsexualism.
Du kan ju skicka ett PM om du har lust att snacka lite.
Välkommen hit! Hoppas att du kommer att trivas bra här.
- Tintomara Ariadne
- Anslöt: 2009-03-04
Återgå till Att leva som Aspergare