Välkomna tillbaka till ett nygammalt forum!
59 inlägg
• Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Re: Välkomna tillbaka till ett nygammalt forum!
*blink, blink*Liebert skrev:Miche skrev:Är det svårt att lägga till target="_blank" i länkarna??? Jag tror faktiskt inte det...
Det är enkelt, och kommer att göras..
ufo skrev:*blink, blink*Liebert skrev:Miche skrev:Är det svårt att lägga till target="_blank" i länkarna??? Jag tror faktiskt inte det...
Det är enkelt, och kommer att göras..
Detta är implementerat nu. Både länkar som skrivs in direkt i textfältet och de som begagnar sig av URL-taggar öppnas nu i ny flik eller nytt fönster beroende på hur webbläsaren är konfigurerad.
Gamla externa länkar verkar funka om de har skrivits in med URL-taggar men inte om de bara har skrivits in direkt som vanlig text. Interna länkar postade efter migreringen till phpbb3 verkar fortfarande öppnas i samma fönster.
Varför heter alla tilläggssmilisar "smilie"? (var även så på det "gamla" forumet.)
- Mellanvärld
- Anslöt: 2010-11-28
Japp, varenda en tror jag hette "smilie" av de som visades i det separata fönstret!
Jag tycker att det här forumet är myyycket sämre designat än det gamla. Jag blir som irriterad av att se samma färg på allting, vitt dessutom. Sticker till lite i ögonen.
- shibedibato
- Anslöt: 2009-06-21
Hej!
Nu är jag äntligen här efter all denna huvudbry kring detta med det här med att byta lösenord under en längre tid.
Nu i kväll ska jag försöka den här gången och jag började med att logga in på mitt gamla lösenord och sen gick jag in på kontrollpanelen och ändrade lösenord och sen loggade jag ut och sen loggade jag in med mitt nya lösenord och kom in utan problem. Härligt.
mvh Noli
Nu är jag äntligen här efter all denna huvudbry kring detta med det här med att byta lösenord under en längre tid.
Nu i kväll ska jag försöka den här gången och jag började med att logga in på mitt gamla lösenord och sen gick jag in på kontrollpanelen och ändrade lösenord och sen loggade jag ut och sen loggade jag in med mitt nya lösenord och kom in utan problem. Härligt.
mvh Noli
Använder oftast "Nya inlägg" för att navigera på forumet.
På denna sida skulle jag gärna se att vilken av avdelningarna som inlägget tillhör skrivs på en tredje, egen rad. Som det är nu så varierar det hur avdelningen avstavas, beroende på trådstartarens namn samt antalet sidor i tråden.
På denna sida skulle jag gärna se att vilken av avdelningarna som inlägget tillhör skrivs på en tredje, egen rad. Som det är nu så varierar det hur avdelningen avstavas, beroende på trådstartarens namn samt antalet sidor i tråden.
segdeg skrev::-D Tack till forumledningen, för allt arbete ni lägger ned på återskapandet av foruminnehållet.
Mvh segdeg
Ett Varmt TACK till hela ForumTeamet och alla Användare,
jorand skrev:Och det står numera 1 nytt meddelande i rött!
Ja man blir ännu mer fuktig, inte bara av sommarvärmen.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter