Uppsala eller Sthlm [för en stor övernattningsträff?]
13 inlägg
• Sida 1 av 1
Uppsala eller Sthlm [för en stor övernattningsträff?]
Jag har räknat ut att jag omöjligt har råd att åka på Andet-träffen. Både boende och resa blir för mycket.
Vad sägs om vecka 23 i Uppsala eller Stockholm?
http://www.swedish.hostelworld.com/findabed.php/Vandrarhem/Uppsala/Sverige
Vad sägs om vecka 23 i Uppsala eller Stockholm?
http://www.swedish.hostelworld.com/findabed.php/Vandrarhem/Uppsala/Sverige
Alien: Kompletterade rubriken eftersom tråden nu flyttats från särskild underavd.
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
Re: Uppsala eller Sthlm?
Tyvärr föll ju stockholmsalternativaet (mkt beroende på att någon måste ligga ut med pengarna). Uppsala faller på att det inte finns några som orkar hålla i det, behövs ju t ex en samlingslokal. (Jag skulle kunna hjälpa till men orkar inte med huvudansvaret.)
Men nu finns Norrköping som alternativ.
Men nu finns Norrköping som alternativ.
Ja det är synd. Själv har jag inte råd att delta nån annan stans än Uppsala och Sthlm.
Alien skrev:Men nu finns Norrköping som alternativ.
Uppsala och Stockholm har länge slagits om täten med Göteborg som outsider, men titta, nu händer det som ingen har förväntat sig, Norrköping kom från ingenstans och slår de andra med HÄSTLÄNGDER, FANTASTISKT!!!
Miche skrev:Alien skrev:Men nu finns Norrköping som alternativ.
Uppsala och Stockholm har länge slagits om täten med Göteborg som outsider, men titta, nu händer det som ingen har förväntat sig, Norrköping kom från ingenstans och slår de andra med HÄSTLÄNGDER, FANTASTISKT!!!
Andra orerar, vi agerar.
Arkimedes skrev:Andra orerar, vi agerar.
Jag måste offentligt få be om ursäkt för mitt påhopp på Norrköping för ett tag sedan.
Norrköping, eller åtminstone några Norrköpingsbor har visat att staden kan inte vara så tråkig ändå som jag påstod!
Flia skrev:Ja det är synd. Själv har jag inte råd att delta nån annan stans än Uppsala och Sthlm.
Är det reskostnaden som blir för hög? Du kan inte åka med någon annan, från Uppsala el Stockholm?
Alien skrev:Flia skrev:Ja det är synd. Själv har jag inte råd att delta nån annan stans än Uppsala och Sthlm.
Är det reskostnaden som blir för hög? Du kan inte åka med någon annan, från Uppsala el Stockholm?
Jag klarar inte boende heller.
Övernattningen är primärt tänkt att ske i lokalen, så om du får skjuts från Uppsala, går det inte att klara av det då?
Ja, övernattning har man ju aviserat att man hjälper alla med, i lokalen, hemma hos folk eller om så behövs på vandrarhem på AAF:s bekostnad.
Pemer skrev:Ja, övernattning har man ju aviserat att man hjälper alla med, i lokalen, hemma hos folk eller om så behövs på vandrarhem på AAF:s bekostnad.
Där är jag rätt känslig. Måste ha eget rum och egen toa.