Vem här bor närmast Södertäljeområdet?
30 inlägg
• Sida 1 av 2 • 1, 2
Vem här bor närmast Södertäljeområdet?
bara undrar om någon bor i närheten...
Saknar ha en vän..men klarar inte av de för jag behöver ha någon som har lite förståelse över själva handikappet......
Saknar ha en vän..men klarar inte av de för jag behöver ha någon som har lite förståelse över själva handikappet......
- Skruttibangbang
- Anslöt: 2010-07-30
Jag bor i Geneta
nano skrev:Det går en buss 748 från Södertälje via motorvägen upp till Lindvreten och Kungens kurva, och där bor 3 forumister.
Råkar veta att det bor iaf två till i Södertälje fast de är inte så aktiva på forumet just nu.
Jag bor ju i Södertälje, i Geneta, & skulle vara mycket intresserad av att träffas mellan internatperioderna från skolan. Jag har fått diagnos men inte hunnit komma på Sockholmsmöte sedan den första & enda gången
Hoppas jag kan närvara snart. Har saknat sammanhanget.
Moderator mnordgren: fixade citatet. ta gärna en titt på den här tråden, där det står om hur man citerar:
http://www.aspergerforum.se/gula-rutorn ... t3973.html
Re: Vem här bor närmast Södertäljeområdet?
Jag bor i Hovsjö, Södertälje. Lär gärna känna nya människor. Intressen är bla picnicar, musik, gå ut och partaja ibland, partaja hemma. Jo, och så lite mer lugna aktiviteter som att gå på café, shoppa mm. Jag är mycket inne för 1700tal då jag är med i Gustafs skål. Jag har allmänt ett stort historieintresse. Jag syr en massa hemma och gör peruker mm. Det vore kul om man lärde känna fler Södertäljebor. mvh Jenny
Min pappa bor i västerhaninge. Inte så långt därifrån tror jag.
Skruttibangbang skrev:bara undrar om någon bor i närheten...
Jag bor 20 minuter från S-täje, PM:a mig om du känner fört. Jag lär gärna känna nya människor!
kullan skrev:Min pappa bor i västerhaninge. Inte så långt därifrån tror jag.
Västerhaninge är ju inte precis vid Södertälje men men.
Zirre skrev:kullan skrev:Min pappa bor i västerhaninge. Inte så långt därifrån tror jag.
Ja nu lär jag inte ta mig dit ändå. Så ni klarar er.
kullan skrev:Zirre skrev:kullan skrev:Min pappa bor i västerhaninge. Inte så långt därifrån tror jag.
Ja nu lär jag inte ta mig dit ändå. Så ni klarar er.
Om du tar det till Stockholmsområdet nångång, hade det vart skoj att ses