Hej! (ny här)
14 inlägg
• Sida 1 av 1
Hej! (ny här)
Försökte hitta nån presentationsdel men misslyckades. Så jag hoppas att det är ok här.
Hej iaf!
Varit och kikat här förut, men aldrig kommit mig för att faktiskt posta nåt. Men nu så.
Jag heter iaf Ylva-Li, bor i norra delen av Uppland med min sambo och 3 vilda katter.
Katter är ett av mina största intressen, tillsammans med webbdesign och digital målning.
Fyller snart 28, arbetslös men ansökt om aktivitetsersättning.
Fixar inte att ha ett jobb som det ser ut idag.
Hm.. vad mer?
Skriver mycket. Har en blogg om AS där jag skriver om hur det är att ha AS som vuxen. (Fick diagnosen för ett år sedan.)
Nu ska jag snurra runt här lite och läsa vad ni kloka människor har skrivit.
Hej iaf!
Varit och kikat här förut, men aldrig kommit mig för att faktiskt posta nåt. Men nu så.
Jag heter iaf Ylva-Li, bor i norra delen av Uppland med min sambo och 3 vilda katter.
Katter är ett av mina största intressen, tillsammans med webbdesign och digital målning.
Fyller snart 28, arbetslös men ansökt om aktivitetsersättning.
Fixar inte att ha ett jobb som det ser ut idag.
Hm.. vad mer?
Skriver mycket. Har en blogg om AS där jag skriver om hur det är att ha AS som vuxen. (Fick diagnosen för ett år sedan.)
Nu ska jag snurra runt här lite och läsa vad ni kloka människor har skrivit.
Re: Hej! (ny här)
Hej o välkommen!
Adressen till din blogg? (har inte läst din profil än)
- barracuber
- Anslöt: 2007-02-11
barracuber skrev:Hej o välkommen!
Tack!
Oh, måste kika på profil. Har inte skrivit nån än.
Min blogg.
Välkommen hit.
Vilken fin blogg du har. Måste säga att den är väldigt snygg och attraktiv och intressant. Behagliga färger och lätt att läsa texten. Det syns att du kan det här med webbdesign riktigt bra.
Vilken fin blogg du har. Måste säga att den är väldigt snygg och attraktiv och intressant. Behagliga färger och lätt att läsa texten. Det syns att du kan det här med webbdesign riktigt bra.
tokar86a skrev:Välkommen hit.
Åh tack!
Välkommen! Jag är relativt ny här på 34 år utan tidigare presentation som också är sugen på katter. Har en hane på 6 år vid namn Siege .
Välkommen hit! Vi träffas ju på bloggen
- vallesmamma
- Anslöt: 2010-01-05
Återgå till Att leva som Aspergare